Cuneax Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Logitech lanserer tastatur som tåler en god skrubb. Nå kan du vaske tastaturet ditt Lenke til kommentar
dot Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 "Endelig" hm? Du kan nå allerede vaske tastatur i vaskemaskinen så lenge du lar det tørke etterpå.. Nå det er sagt så ser ikke det tastaturet noe komfortabelt ut å bruke. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 "Endelig" hm? Du kan nå allerede vaske tastatur i vaskemaskinen så lenge du lar det tørke etterpå.. Nå det er sagt så ser ikke det tastaturet noe komfortabelt ut å bruke. Tja jeg skrubba ett tastatur med salo og det fungerte ikke etterpå =DDette er jo perfekt kontortastatur Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Ingen solceller? Synes det hadde vært passende på et slikt produkt. Nå kan du vaske tastaturet dittNei, alle andre tastaturer blir ikke vanntette fordi dette er det... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 "Endelig" hm?Du kan nå allerede vaske tastatur i vaskemaskinen så lenge du lar det tørke etterpå..Nå det er sagt så ser ikke det tastaturet noe komfortabelt ut å bruke. Det gjelder faktisk som regel alt elektronikk. Litt tungvint å tøre det etterpå da... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 – Vi har alle opplevd panikken over at en kaffekopp søles over hele tastaturet. Nei ikke egentlig. Har ikke sølt noen form for væske på noen av mine tastaturer jeg har brukt i hele mitt liv. Er da virkelig ikke så vanskelig å bare sette flaska, koppen eller hva det måtte være godt til siden så man ikke skumper borti den. 3 Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Har aldri sett på vaskin av tastatur som noe problem. De fleste er svært enkelt å skru opp. Elektronikken utgjør ikke store biten av tastaturet og er som oftest grei å plukke ut. Da får du vasket det grunde både på innsiden og utsiden og den tørker på ett blunk. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 For et par syv år siden skrudde jeg fra hverandre et Keytronic KT2001 Pro, spylte delene i dusjen, tørket alt godt, skrudde det sammen og brukte det et par år til. Det er egentlig bare kortsluttning og oksidering som er et problem dersom du bruker rent nok vann og de problemene løser du ved å raskt tørke det. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Inte prova detta med illumminated. Det är "engångskeyboard", med svetsade/gjutna fästen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 ey mamma - nå kan du vaske tastaturet mitt, jeg skal bort til Kåre-Bob - morra hans har sjøpt grændis ... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Har aldri sett på vaskin av tastatur som noe problem. De fleste er svært enkelt å skru opp. Elektronikken utgjør ikke store biten av tastaturet og er som oftest grei å plukke ut. Da får du vasket det grunde både på innsiden og utsiden og den tørker på ett blunk. Si det til Ola Nordmann og det blir ikke akkurat tatt imot med entusiasme skal du se. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Endelig kan jeg ligge i badekaret og surfe på nett! Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Eller komme hjem fra byen å ligge i dusjen å spise pizza, drikke pils og surfe på nett Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er da virkelig ikke så vanskelig å bare sette flaska, koppen eller hva det måtte være godt til siden så man ikke skumper borti den. Det sa jeg også en gang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå