Gå til innhold

tips om skjult kamera jeg kan kjøpe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke ulovlig å gjøre dumme ting. At arbeidsgiver vanligvis anses som den svake part i eventuelle saker som havner i retten er for øvrig helt feil.

Les det man skriver, var relatert til skjulte opptak hvor de som er på opptaket ikke er informert, ikke generelt.

Lenke til kommentar

Vel , jeg har vært med 3 ganger og legge opp et skjult videokamera for å identifisere tyverier fra arbeidsplasser, alle tre ganger ble rette vedkommende tatt, vedkommende ble konfrontert med "bevismaterialet" og alle sa opp på stedet siden alternativet var en rettssak og offentliggjørelse, selvfølgelig ikke lovlig og overvåke ansatte men blir stadig gjort for å finne uhederlige ansatte på en enkel og grei måte siden "riktig" metode gjør at vedkommende har rett til og jobbe frem til en domsavgjørelse som fort kan ta et års tid.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Ett skjult kamera vil på ingen måte løse problemer. Det er kun du som kan løse de.

Men om du absolutt vil, http://www.spyshop.no/.

Husk også at det er strenge regler knyttet til dette, personvernhensyn du må ta og om det kommer for en dag at du går med skjult opptaker på deg så forsvinner all tillit og du vil fort bli utestengt fra de arenaene du nå sliter med.

Ja, det er helt klart. Tillit kan ikke bygges opp igjen på lang tid. Og det er ikke morsomt når du oppdager at tidligere venner/kolleger ikke vil ha kontakt med deg lenger. Eller at du oppdager at folk som egentlig ikke har noe med saken å gjøre mistenker deg for å overvåke dem.

Lenke til kommentar

Ett skjult kamera vil på ingen måte løse problemer. Det er kun du som kan løse de.

Husk også at det er strenge regler knyttet til dette, personvernhensyn du må ta og om det kommer for en dag at du går med skjult opptaker på deg så forsvinner all tillit og du vil fort bli utestengt fra de arenaene du nå sliter med.

Ja, det er helt klart. Tillit kan ikke bygges opp igjen på lang tid. Og det er ikke morsomt når du oppdager at tidligere venner/kolleger ikke vil ha kontakt med deg lenger. Eller at du oppdager at folk som egentlig ikke har noe med saken å gjøre mistenker deg for å overvåke dem.

Kan du fortelle oss hvorfor du forandret URL'en i linken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette må være en av de dummeste trådene jeg ha kommet over her inne. Altså skjult kamera i møterom det er jo strengt forbudt. Blir man filmet skal dette informeres på forhånd. Hvorfor i det hele tatt gir dere råd? Herregud. Rapportert håper denne er borte fort som svinn.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Dette må være en av de dummeste trådene jeg ha kommet over her inne. Altså skjult kamera i møterom det er jo strengt forbudt. Blir man filmet skal dette informeres på forhånd. Hvorfor i det hele tatt gir dere råd? Herregud. Rapportert håper denne er borte fort som svinn.

Vet ikke hvem som er dummest.. Personen som skrev dette eller de som vekker til live og kommenterer på en 3 år gammel artikkel....

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vet ikke hvem som er dummest.. Personen som skrev dette eller de som vekker til live og kommenterer på en 3 år gammel artikkel....

Ja det er jo faktisk det som er ille så det jeg også... Greia er at den nå har blitt tatt opp igjen smart ass. Var vel akkurat i disse dager at en stefar ble tatt for skjult kamera mot sine stebarn. Kanskje det er denne typen liker du tanken på det eller?

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Kan du fortelle oss hvorfor du forandret URL'en i linken.

Kan du fortelle meg hvorfor en link, som er ca. 3 år gammel, ikke er aktiv mer? ;)

Forøvrig, gammel tråd..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...