Ybbe Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Heisann alle sammen! Jeg har fått i oppdrag og skaffe en bærbar til en nær venn av meg. Han satt opp noen punkter om hva den skulle innholde - PC`en må koste rundt 10 000,- (eller mindre) - Være en ok prosessor - Ha mye ram, så den er kjapp - Ha bra skjerm + oppløsning (skjermkort) - Nettverkskort, gjerne trådløst nettverk også hvis det ikke blir for dyrt... Punktet om skjerm er kanskje det viktigste. Hvis det går ann å gå ned på prosessoren og opp på skjermkvalitet for å få den billigere så gjerne d. Ut i fra dette så vil jeg gjerna ha noen forslag fra dere om hvilken pc jeg bør skaffe han. På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 any help here ??? Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 se på tester og anbefalinger på dinside.no eller barbara.no det er nesten umulig å svare på slike spørsmål.Jeg ville ihvertfall kjøpt kjente merker som toshiba, ibm eller dell etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå