iniestagram Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Hei, Før sommeren begynte plutselig alle mine browsere å henge seg/klikke/avslutte av seg selv. Først Safari, som jeg brukte fast, deretter prøvde jeg Firefox, og etter en ukes tid funka ikke Firefox lenger heller, den avsluttet med en gang jeg startet den. Så prøvde jeg Opera, som gikk usannsynlig tregt, må ha vært noe feil. Til slutt gikk jeg over til Chrome som har funket greit. Bortsett fra at før sommeren begynte det på enkelte sider å komme masse rare tegn i stedet for det som opprinnelig skulle stå der. Dette sluttet etter en periode, men nå er det tilbake igjen for fullt. Hva i svarte er dette for noe? I går lastet jeg ned antivirus-program, og scannet hele mac'en. Fant ingen virus. Takker for all hjelp. Endret 23. august 2012 av jonastra Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) spørsmålet mitt er i første omgang hvorfor du måtte laste ned et antivirus det er jo noe du SKAL ha til en hver tid. (Redigering: dette gjelder også mac) Men dette er formaterings tid, det ser ut som om det muligens eksisterer noen korrupte seksjoner, du kan prøve å rette sektor feil, min datamaskin>høyreklikk på C disken>velg egenskaper(Bunnvalget)>Tools/verktøy>Feilsjekk>hukk av alle valgene start maskinen pånytt dette kan ta en times tid. Så nå at du hadde skrevet mac sånn helt plutselig mot slutten, i fremtiden begynn med at det er en mac (Veldig relevant for svaret). men det er ca samme program bare at du må finne selv ekvivalenten til mac. c. Endret 23. august 2012 av angeland89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå