Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Delt ADSL og noen sider som ikke vil åpne


Anbefalte innlegg

Hei!

Har ADSL som jeg deler på nettverk via svitch og delt internett på XP pro. Denne fungerer bare som server for de andre maskinene på nettverket. Alt fungerte greit. Så oppdaget jeg att noen nettsteder ikke ble funnet, eks. komplett.no. Det rare er att det går på serveren men ikke ellers på nettverket. Har gjort to ting: oppdatert XP, og innstalert Norton 2003, som jeg ikke fikk tid til å få til, så jeg avinnstalerte det inyil videre. Er ikke sikker på vilken av disse som har gjort dette, men det må være en av dem for det er det eneste som er forandret. Har noen forslag?

Ville vært veeldig takknemlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har ADSL som jeg deler på nettverk via svitch og delt internett på XP pro. Denne fungerer bare som server for de andre maskinene på nettverket. Alt fungerte greit. Så oppdaget jeg att noen nettsteder ikke ble funnet, eks. komplett.no. Det rare er att det går på serveren men ikke ellers på nettverket. Har gjort to ting: oppdatert XP, og innstalert Norton 2003, som jeg ikke fikk tid til å få til, så jeg avinnstalerte det inyil videre. Er ikke sikker på vilken av disse som har gjort dette, men det må være en av dem for det er det eneste som er forandret. Har noen forslag?

Ville vært veeldig takknemlig.

 

Er det Telenor ADSL så kan du prøve og sette opp online sin proxy i klientmaskinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...