Mala Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Dette her ser faktisk morro ut, vurderer det selv til PC gitt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Dette her ser faktisk morro ut, vurderer det selv til PC gitt Demo ute på Steam nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Skal ikke si stort om spillet eller anmeldelsen som sådan, men det er på tide at anmelderkorpset løfter blikket fra GTA-serien som holdepunkt for sandkassesjangeren, som sett i sammenheng av hva spill som Saints Row 2 og 3 og også Rockstars Red Dead Redemption er for en dinosaurus å regne. Selv Sleeping Dogs utvikler denne sjangeren, med mulighet til å scrolle i nærliggende oppdrag mens man sitter og kjører og den lille men fine detaljen med muligheten til å dempe lyden på radioen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Skal ikke si stort om spillet eller anmeldelsen som sådan, men det er på tide at anmelderkorpset løfter blikket fra GTA-serien som holdepunkt for sandkassesjangeren, som sett i sammenheng av hva spill som Saints Row 2 og 3 og også Rockstars Red Dead Redemption er for en dinosaurus å regne. Selv Sleeping Dogs utvikler denne sjangeren, med mulighet til å scrolle i nærliggende oppdrag mens man sitter og kjører og den lille men fine detaljen med muligheten til å dempe lyden på radioen. Glem ikke Just Cause 2 og Red Faction: Guerilla. Men San Andreas vil nok være konge av sjangeren en stund til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg har faktisk aldri likt GTA etter det tok steget inn i 3D-verdenen, men dette her gav mersmak etter å ha spillt demoen. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Glem ikke Just Cause 2 og Red Faction: Guerilla. Men San Andreas vil nok være konge av sjangeren en stund til. Har ikke spilt disse noe særlig, men det jeg siktet til med mitt innlegg var hva SR 2 og 3 samt RDR har tilført sandkassa. SR 2 ga oss muligheten til å spille oppdrag om igjen, se cutscenes når vi ville, lot oss lage egen radiokanal, ga oss et buddysystem bygd rundt våre behov og ikke buddyens, en GPS som oppgraderte seg når man kjørte og generelt bedre fremkommelighet. SR 3 gikk enda litt lenger i kjøringen og satte opp piler som viste vei (som man selvfølgelig kunne drite i om man ville). RDR implementere en naturlig og enkel måte for fast travel. GTA San Andreas er bedre på historie og karakterer, men som sandkassespill er serien parkert. GTA IV fikk sågar ikke en gang mellomlagringer underveis i oppdrag før etter en patch. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Har da runda Sleeping Dogs. Bra historie, men ikke så veldig original. Egentlig skikkelig typisk undercove cop-greie... Er i ferd med å ta de siste sideoppdragene, lockboxes, fight clubs og races. Synes spillet var verdt hver krone og har mange timer igjen før jeg er helt ferdig med det. PS Håper dette blir en franchise PPS Takk for at jeg fikk lært meg litt cantonesisk som jeg skal prøve å bruke neste gang jeg er i Hong Kong: pok gai, baak gwai, lun yeung og hai yeung. Fantastisk. Endret 26. august 2012 av Bjellesau Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Ja, jeg gjorde det for en stund siden også. Fullførte spillet. De fleste twister i plottet ser man på milevis. Men her var det gameplay, og til en viss grad karakterene, som var underholdningen. Combat ble aldri gammelt, spesielt da man hele tiden lærte nye triks. Man havnet liksom aldri i tørkesonen, men samtidig lærte man ikke nye "moves" for raskt heller, så man klarte å venne seg til de gamle før man lærte de nye, mer kompliserte. Til slutt ble jeg en ustoppelig kraft, som knapt et automatgevær kunne stanse. Etter jeg tok meg god tid, blandet mellom hovedoppdrag, sidemissions og aktiviteter - og til slutt fullførte hoved-story'en - har jeg lagt fra meg spillet. Ønsker ikke å gå lei på relativt middelmådige sidequests og collectibles når jeg ikke får noen bruk for belønningene. Da ender det bare opp med at jeg blir lei, og jeg vil kanskje få et dårligere helhetsinntrykk av spillet. Etter omtrent 25 timer med moro, merket jeg at spillet hadde avtjent sin plikt. Et flott spill, som jeg anbefaler til alle sandbox-elskere - så lenge man holder tunga rett i munnen, og ikke forventer et spill med samme budsjett som GTA 4. Endret 26. august 2012 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå