silensio Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Som overskriften sier så trenger jeg en KVM switch. Har sjekket litt rundt på forskjellige nettbutikkene, men blir liksom ikke så klok av de forskjellige typene som finnes. Det som er problemet er at jeg ikke finner noen som både har en usb inngang og ps 2. Jeg har en trådløs mus( usb) og tastatur (ps2, kan sette på en usb overgang). Kan dette løses med en usb hub som er koblet til stasjonæren og dockingstasjonen? Men synes det egentlig er nok kabler under bordet. Så vil helst slippe dette. Det andre er at det er DVI utgang på stasjonæren til skjermen, men på dockingstasjonen så er de vga. Kan jeg da fikse det med å sette på en DVI overgang på vga kablene? Så spørsmålet mitt er egentlig om dere der ute vet om det finnes en KVM switch so både har en PS2 inngang og USB inngang? Slik at jeg få koblet både mus og tastatur. Håper dere skkjønte hva jeg mente. Mvh Silensio Endret 22. august 2012 av silensio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå