anonymku Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er det noen snille folk som vil dele tv2sumoen sin? er på hybel uten TV... :/ Lenke til kommentar
Populært innlegg B25S Skrevet 23. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2012 Har en TV2 Sumo jeg ikke bruker, også har jeg innloggingsinformasjon på en Viaplay jeg bruker til filmer men som jeg ikke eier selv. Hadde tenkt til å gi deg begge deler på PM, helt til jeg så nicket ditt "jb94", og noe som ser ut til å være et avatar av en liten gutt (spinkle hender) - så jeg skjønte med en gang at dette kanskje måtte være Justin Bieber. Så hvis du sjekker PMene dine så vil du se at jeg ikke har sendt deg noen PM og nå skjønner du kanskje hvorfor. 16 Lenke til kommentar
anonymku Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Har en TV2 Sumo jeg ikke bruker, også har jeg innloggingsinformasjon på en Viaplay jeg bruker til filmer men som jeg ikke eier selv. Hadde tenkt til å gi deg begge deler på PM, helt til jeg så nicket ditt "jb94", og noe som ser ut til å være et avatar av en liten gutt (spinkle hender) - så jeg skjønte med en gang at dette kanskje måtte være Justin Bieber. Så hvis du sjekker PMene dine så vil du se at jeg ikke har sendt deg noen PM og nå skjønner du kanskje hvorfor. bullshit Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Har en TV2 Sumo jeg ikke bruker, også har jeg innloggingsinformasjon på en Viaplay jeg bruker til filmer men som jeg ikke eier selv. Hadde tenkt til å gi deg begge deler på PM, helt til jeg så nicket ditt "jb94", og noe som ser ut til å være et avatar av en liten gutt (spinkle hender) - så jeg skjønte med en gang at dette kanskje måtte være Justin Bieber. Så hvis du sjekker PMene dine så vil du se at jeg ikke har sendt deg noen PM og nå skjønner du kanskje hvorfor. Jeg derimot, tar gjerne imot den sumobrukeren om du kan. Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg tar også imot sumobrukeren Er det noen andre som evnt kan tenke seg å være med og spleise/dele på en sånn tv2 sumo konto? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Har en TV2 Sumo jeg ikke bruker, også har jeg innloggingsinformasjon på en Viaplay jeg bruker til filmer men som jeg ikke eier selv. Hadde tenkt til å gi deg begge deler på PM, helt til jeg så nicket ditt "jb94", og noe som ser ut til å være et avatar av en liten gutt (spinkle hender) - så jeg skjønte med en gang at dette kanskje måtte være Justin Bieber. Så hvis du sjekker PMene dine så vil du se at jeg ikke har sendt deg noen PM og nå skjønner du kanskje hvorfor. You made him change his nick! That was legendairy! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå