MrLuni Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Bruker laptop. Kan jeg få 5.1 surround med bare den 3,5mm lydutgangen? Tror ikke det selv. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Bruker laptop. Kan jeg få 5.1 surround med bare den 3,5mm lydutgangen? Tror ikke det selv. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=79 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Bruker laptop. Kan jeg få 5.1 surround med bare den 3,5mm lydutgangen? Tror ikke det selv. Passer egentlig ikke inn her, men kort svar: Nei, ikke med mindre det er virtuell surround. Endret 22. august 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Du får kun stereo ut av den pluggen der. Vil du ha surround må du ha lydkort. Siden du har laptop, må du ha eksternt lydkort. KoKo_ linket til en dertil egnet forumkategori der du kan stille spørsmål om slikt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Denne tråden er splittet ut fra en annen tråd, dermed ble det litt merkelige kommentarer i postene her Lenke til kommentar
fudun Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kun hvis du har en kombinert jack på laptopen som også har digital spdif/toslink, og kobler dette på noe med DD/DTS dekoder. Kom gjerne med mer detaljerte beskrivelser av utstyret du skal koble opp... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 no need, fått mer en nok svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå