Jentungen2 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Rose Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Bildet er bra, men noe kort dybdeskarphet. 300 millimeter og blender 5,6 fører jo automatisk til dette så det er kanskje et bevisst valg Ellers er det jo så at zoom-linser ikke yter sitt aller beste rent skarphetsmessig på lengste brennvidde. Så når det er mulig, er det lurt å gå ned på zoom-nivået... Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg henger meg på det som Slettamann sier, men vil tillegge at jeg synes du har fått til gode farger og en flott bakgrunn, Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Takk for kommentarene til dere begge :-) Her lærte jeg noe igjen, eller for å si det sånn, fikk bekreftet noe jeg nå har begynt å erfare :-) Har en tendens til å stille meg for nærme motivet mitt. Ellers er det to blålige flekker opp på hver side i bildet, husveggen, synes kanskje dette forstyrrer litt, deler blikkføringen om en kan si det sånn, men mulig det ikke stjeler så mye oppmerksomhet alikevel ? Ellers prøvde jeg meg frem med litt forskjellige blendere og endte opp med dette fordi det var av de skarpeste jeg fikk til Men jobber videre med saken. Takk igjen, for at dere deler tanker rundt bildet mitt ! Endret 23. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Likte dette rosebilde - flotte farger! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Fine farger og vakkert lys. Enig med de andre som har kommentert bilde med tanke på forbedrings potensialer. Det er også mye å hente på oppskraping for å få fram detaljene og glansen i regndråpene Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Likte dette rosebilde - flotte farger! Tusen takk for det Endret 23. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Fine farger og vakkert lys.Enig med de andre som har kommentert bilde med tanke på forbedrings potensialer.Det er også mye å hente på oppskraping for å få fram detaljene og glansen i regndråpene . Takk for kommentaren, det hjelper masse å forstå bildet fra forskjellige synspunkter og tanker rundt hva man ser eller ikke ser Endret 23. august 2012 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg