AimToMisbehave Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Hei, Setter pris på om noen kan besvare spørsmål ang. bruk av tannbeskytter. Den skal brukes til Krav Maga trening, som jeg nettopp har gått i gang med. Jeg har nettopp fullført "kokeprosessen" med tannbeskytteren min (4 ganger) og fått den til å passe ganske godt selv om den får det til å se ut som om jeg har store negerlepper. Jeg er likevel komfortabel med å ha den inne, og den faller ikke ut når jeg åpner munnen. Men, jeg klarer jo ikke snakke noe tydelig mens den er inne, og det er upraktisk å ta den inn og ut hver gang jeg skal spørre trener om noe, ettersom det virker uunngåelig at det vil dryppe spytt av den. Skal tannbeskytteren helst brukes fortløpende på hver trening? Og, skal man kunne tilpasse fronten slik at man ikke får negerlepper, og bør man kunne ta den inn og ut uten at det skal følge med mye spytt? Jeg er som sagt helt uerfaren med å bruke den som dere skjønner, så jeg er nysgjerrig på normene. Takk for oppmerksomheten. Endret 22. august 2012 av AimToMisbehave Lenke til kommentar
Stensby96 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hey, kan ikke en dritt om kampsport, men spiller basket og der er det flere som bruker tannbeskyttelse, som folk kjøper fra kampsportbutikker. Og ja det kan høre litt rart ut når du snakker, men de jeg kjenner som har det har da ivertfall ikke noe prblem med å snakke når den er i munnen. Men jeg anntar at om du har store problemer med den slaks at du sliter med og snakke og sånt er det jo murlig at det er noe annet som er problemet. Det blir jo også vanskerligere og holde styr på spyttet ditt når du også har en tannbeskyttelse i munnen så da bli det lett mye spytt Men kan tenke meg at hvis du har så mye problemer ville jeg snakket med noen andre som driver me det samme som deg elelr bare prøve og skaffe deg en teknikk som gjør det litt enklere for deg Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det spiller ingen rolle hvordan leppa di ser ut med tannbeskytter i. Videre er det normalt å ta ut og inn tannbeskytteren om du skal snakke mye. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 ^ I Helt enig. Tannbeskytteren din gjør dessverre munnen noe uhåndterbar. Du får heller ta den ut når du skal snakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå