krest Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hva vil være det beste valget, radeon 9800pro 256mb eller et nvidia gfx5900 ultra 256mb Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 les et par tester og sånn. begge er svært bra kort, og du vil helt sikkert bli fornøyd med begge. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Radeon 9800pro 128mb :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 krest: fra svolvær ja, hmm, kjenner du unge herr adrian albertsen ? Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hva vil være det beste valget, radeon 9800pro 256mb eller et nvidia gfx5900 ultra 256mb De er like gode. Les noen tester og ta valget der etter. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg ville ha godt for R9800Pro pga overlegen FSAA kvalitet og sterk PS2.0 ytelse (ihvertfall iforhold til NV3x). Q: Is a ATi 9800pro card really alot better for HL2 then Nvidia's FX5900? Or is the difference not that big (quality & fps wise)? Articles like this worry me: http://www.beyond3d.com/misc/traod_dx9perf...f/index.php?p=1 Valve: I have been a long-time NVIDIA card user. Currently I have ATI 9800 Pro's in both my work and home machines. The DX9 performance described by the Beyond3D article is consistent with what we've been seeing. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nvidia har aldri hadt problemer med nvidia sine drivere, men ati derimot Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hint: Bruk søkefunksjonen som er oppe til venstre i dette skjermbildet. Søk etter Ati Nvidia eller noe slikt og du får garantert haugevis med treff. Nvidia har aldri hadt problemer med nvidia sine drivere, men ati derimot Eg har forresten aldri hatt problemer med ATI drivere, tvert imot, det har øket ytelse etter hvert som nye drivere kommer. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nvidia har aldri hadt problemer med nvidia sine drivere, men ati derimot *kremt* bullshit Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nvidia har aldri hadt problemer med nvidia sine drivere, men ati derimot Tror du bør titte litt på denne siden. http://www.nvnews.net/vbulletin/forumdispl...p?s=&forumid=26 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nvidia har aldri hadt problemer med nvidia sine drivere, men ati derimot Skulle nesten tro ATI ville ha problemer med Nvidia sine drivere ja Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har akkurat testet mitt nye skjermkort, klokket opp minnet med 50mhz, resultat ble at 3d mark 2001se sprat opp fra ca 17000 til over 18500! http://service.futuremark.com/compare?2k1=6954953 Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nvidia har aldri hadt problemer med nvidia sine drivere, men ati derimot *kremt* bullshit tør du og benekte at eg har hadt problemer med ati, og ikke hadt problemer med nvidia? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Nvidia har aldri hadt problemer med nvidia sine drivere, men ati derimot *kremt* bullshit tør du og benekte at eg har hadt problemer med ati, og ikke hadt problemer med nvidia? Du skrev at "Nvidia har aldri hadt problemer med nvidia sine drivere, men ati derimot" Dette er feil og var grunnlaget for den korte kommentaren min. Nvidia HAR hatt problemer med driverne sine (som de fleste andre) opp igjennom årene. Lenke til kommentar
dc Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 trur han bare glemte et komma der Spaz... "Nvidia, har aldri hadt problemer med nvidia sine drivere, men ati derimot" Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 trur han bare glemte et komma der Spaz..."Nvidia, har aldri hadt problemer med nvidia sine drivere, men ati derimot" Ja, det ser mer logisk ut Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 har aldri hatt problem med ati sine drivere, og i dag er de i hvertfall like stabile/gode som nvidia sine Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Dette er ein diskusjon som har gått mange gongar før, og må seiast å vere eit religiøst spørsmål. For å forsøke å forhindre framtidige hellige krigar, vert denne tråden stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg