Tranbear Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Har seg sånn at jeg var så dom at jeg tok bilen som er registrert på min far, men som egentlig er "min". Men jeg er 17år og skulle få lappen nå om en månedstid da jeg fyller 18. Men var så jævla smart at jeg tok meg en biltur, der jeg klarte å kjøre inni bakende på en annen bil. Inge personskader, og heller ikke kontaktet vi politiet, men vi har fylt ut forsikringspapirer på at jeg ikke hadde lappen når ulykken skjedde.. hva straff kan jeg få? var ikke i storfart det skjedde, vet jeg må betale alle skader fra egen lumme.. utsettelse? bot? hva skjer? Lenke til kommentar
Populært innlegg m0ffe Skrevet 22. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 22. august 2012 det var jo.. smart 13 Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 en saftig bot og utsettelse vil jeg tro... 2 Lenke til kommentar
Tranbear Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 nå er jeg ikke ute etter andres meninger om hvor dom jeg var, er fult klar over det.. vil bare ha ett svar på hva straff jeg kan forvente å få 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Utsettelse på lappen + bot + ikke dekninga av forsikrings selskapet. 2 Lenke til kommentar
Tranbear Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Utsettelse på lappen + bot + ikke dekninga av forsikrings selskapet. vet du ca hvor lang utsettelse og bot jeg kan få? dekninga av forsikringselskapet vet jeg ikke skjer.. må nåkk betale alle skader på begge biler selv Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) du kommer jo nå til å miste muligheten i minst 6mnd (mest sannsynlig ikke lenger) til å ta lappen og betale for skadene på begge bilene.. kunne jo unngått det hele med en hvit løgn.. Endret 22. august 2012 av DaniNichi Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 utsettelse på 2-4år sånn ca vill jeg tro... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Om du kontakter politiet selv og innrømmer så får du nok ikke så hakkegale med utsettelse. Boten har jeg ikke aning om.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Å kjøre uten lappen kan gi enorme konsekvenser. Den største faren er ikke å bli tatt, men om du forårsaker en ulykke, og det viser seg at du ikke har sertifikat. Men jeg er 17år og skulle få lappen nå om en månedstid da jeg fyller 18. Mulig du trenger flere kjøretimer... 4 Lenke til kommentar
Tranbear Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 du kommer jo nå til å miste muligheten i minst 6mnd (mest sannsynlig ikke lenger) til å ta lappen og betale for skadene på begge bilene.. kunne jo unngått det hele med en hvit løgn.. andre bilføreren ville ikke verme på noen annen avtale og ville levere inn papirene som de var. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Hvem fylte ut forsikringspapirene? Endret 22. august 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Tranbear Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Å kjøre uten lappen kan gi enorme konsekvenser. Den største faren er ikke å bli tatt, men om du forårsaker en ulykke, og det viser seg at du ikke har sertifikat. Men jeg er 17år og skulle få lappen nå om en månedstid da jeg fyller 18. Mulig du trenger flere kjøretimer... ulykken var ikke mest min feil, men siden jeg ikke har serfikat så får jeg alikavel all skyld, og sånn er det bare.. Hvem fylte ut forsikringspapirene? min far eiger bilen og jeg fylte ut forsikringpapirene på at jeg kjørte bilen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Trøst deg med at du sannsynligvis ikke er klar til å ta lappen om en måned uansett. Så nå sparer du pengene du ville brukt på oppkjøringen. 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hvem fylte ut forsikringspapirene? min far eiger bilen og jeg fylte ut forsikringpapirene på at jeg kjørte bilen Nå er ikke din signatur gyldig, så forsikringspapirene er strengt tatt ikke gyldige heller. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg har en kompis som ble tatt uten lappen, men han krasjet ikke, ikke det jeg tror det har noe å si på din straff. Uansett så tror jeg han fikk 5000kr i bot og et halvt års utsettelse på sertifikatet. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 utsettelse på 2-4år sånn ca vill jeg tro... Nei, 6mnd hvis uheldig 9mnd.. 2år ved fyllekjøring, 5år ved andre gangs fyllekjøring. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 ulykken var ikke mest min feil, men siden jeg ikke har serfikat så får jeg alikavel all skyld, og sånn er det bare.. Bare lurer, du kjørte inn i rumpa på en annen bil, hva gjorde at det ikke var din feil? Lenke til kommentar
Tranbear Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 utsettelse på 2-4år sånn ca vill jeg tro... Nei, 6mnd hvis uheldig 9mnd.. 2år ved fyllekjøring, 5år ved andre gangs fyllekjøring. må huske at jeg kræsjet i en annen bil i trafikken, ikkje i fart, men det var i ett kryss og jeg klarte ikke å reagere fort nåkk til å stoppe i tide, så traff bilen i lav fart, blir dette sett på som ulykke? og kan da straffen bli enda verre? har hørt de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå