Gavekort Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hei. Sjekket MSDNAA-brukeren min, men jeg ser fortsatt bare Release Preview. Er det noen av dere som har fått RTM? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Tviler på at det kommer på MSDNAA med det første. Men hvis du har en DreamSpark Premium konto, så vil RTM versjonen bli tilgjengelig mellom 25 august og 31 august. DreamSpark Premium har vel kun de som helt direkte går på en IT linje eller er lærer på en IT linje. Les mer på Neowin... Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Har DreamSpark Premium, skal lastes ned og installeres på lørdag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Tviler på at det kommer på MSDNAA med det første. Men hvis du har en DreamSpark Premium konto, så vil RTM versjonen bli tilgjengelig mellom 25 august og 31 august. DreamSpark Premium har vel kun de som helt direkte går på en IT linje eller er lærer på en IT linje. Les mer på Neowin... eAcademy er DreamSpark Premium. Beklager at jeg skapte forvirrelse. Da får jeg vente til 25-31.august, og se om det kommer. Takk for hjelpen. Edit: Hah! Der kom det jo. Endret 23. august 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kom Windows 8 ut på Dreamspark i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå