NuB Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Sett at jeg vil overføre filer til en kompis eller omvendt. Mail går fotr trått. Kan jeg bruke ftp til dette, uten at noen av oss kjører server? Jeg har tilgang på en server, ville det da vært lettest å opprette felles tilgang på den serveren for så å legge filene der? Sorry for disse njubispørsmålene altså, men si ikke at jeg ikke advarte i tittelen. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hei! Du kan overføre filene ved dcc i irc.. Elles kvifor vil du ikkje opprette ein ftp server(er ikkje vanskelig) Det kunne vært greit å vite kva opperativ system du brukte før ein kom med annbefalingar.. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 Takk. Opprette en ftp-server kunne jo vært en mulighet men det kan jeg ingenting om. Men jeg er lærevillig hvis noen har en link eller noe. (windows 2000) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Å sette opp en ftp-server er meget enkelt. F.eks. Serv-U er veldig grei. Alt du trenger å gjøre er å opprette en bruker med passord og sette tilgangskontroll (hvilke filer brukeren skal kunne laste ned, og om brukeren kan lese/slette filer). Bulletproof skal visstnok også være bra (uten at jeg har prøvd den). Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hei NuB! Om du surfer innom http://www.download.com og søker på serv-U så kan du laste det gratis (shareware om eg ikkje husker feil) til windows2000.Det skal følge med ei hjelpe fil...Vist du ikkje får det til..Så kan du bare poste ein post igjenn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå