Thor. Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Da har jeg vel hatt 4 sett med Sennheiser CX 300-II og har lyst til å prøve noe nytt. Grunnen til at jeg har kjøpt så mange er fordi jeg bruker de på jobb der jeg har en tendens til å hekte ledningen fast i ting mens jeg jobber og det sliter i ledningen. Budsjett: inntil 1000 + frakt Størelse: propper/plugger Type: ? Bruksområde: Musikk Tillegsinfo: Brukes på jobben, ledningen bør helst ikke være hvit da den kommer til å bli skitten og grå mens jeg bruker de, svart er å foretrekke. Kan gjerne dempe litt støy. Hører mest på Sense channels på min MP3 spiller der det går i alt mulig. Men det fokuseres mer på elektronisk musikk som Techno og Dubstep. Pluggen bør være vinklet. Kan gjerne være litt ekstra bass. Evt kilde: Mp3 spiller, inntil 320kbps. Forslag? Endret 22. august 2012 av Thor. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Shure SE215 (ledning over øret gir minimalt med støy fra kabel), Yamaha EPH-100, Logitech UE700, Kipsch Image S4i/S5i. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå