Pyls Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hei! I dag byttet jeg fra Kjemi 2 til IT2, av grunner jeg ikke går inn på her. Har nå litt kalde føtter for senere studievalg. Jeg har planer om å studere til å bli siv. ing. ved NTNU etter VGS, og tenker da enten på marin teknikk eller energi og miljø; har jeg tabbet meg skikkelig ut ved å velge bort kjemi? Hvor sentralt er dette egentlig, da det ikke er et formelt inntakskrav? Vil jeg komme til å slite ved at jeg mangler 3. klasse kjemi? Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nei, så vidt jeg vet trenger man kun kjemi 2 om man skal studere medisin. Det kan dog være en fordel å kunne en del kjemi, men dette lærer du ellers på NTNU 1 Lenke til kommentar
Pyls Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Takk for svar ! Kan jeg spørre hva du studerer? Har en del kjemibøker liggende etter min mor studerte, kan sikkert pløye gjennom dem i en sommerferie. Det er ikke motivasjonen det står på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå