Anech! Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Tilt: Jeg er fullstendig klar over alt det der, du trenger ikke å "opplyse" meg=P Håper på ingen måte en endring i bransjen, men dersom de klarer å levere et rimelig greit rpg av samme type som bg/nwn/icewind dale/torment.. ish! så er jeg fornøyd (= Savner den typen rpg, og jo flere som lager, jo større er sjangsen for at noen klarer å få til noe anstendig. Så kort fortalt, håper ikke på noe av BG kvalitet, men jeg er blant dem som også syntes at (coop) dark alliance var god underholdning. Håper dette er interplay sin første store satsing på lang tid, og at de ikke håner navnet... Jeg vet jeg trolig tar feil.. Men det hindrer meg ikke i å håpe.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Hvis det handler om å cashe inn på det kjære merkenavnet kan det brenne i det dypeste helvete sammen med Dragon Age 2 og løkhodene som har ansvar for lore i nyere Blizzard-spill. Tja, det kjem frå Interplay, som har vore irrelevante og nesten-konkurs i ti år, og dei har "gjenoppliva" ein utviklar der alle folka som i si tid gjorde utviklaren interessant no er tilsette hos inXile eller Obsidian. Så ja, ein får jo nesten vurdere sjølv kor viktig dette er. Interplay har vel vanlegvis eit sånt stunt annakvart år, berre for å minne folk om at dei framleis finst. Synd at dei skal dra eit ærverdig gammalt namn med seg nedover, då. Endret 23. august 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg er skeptisk til denne nyheten. Jeg håper, tror og ønsker at dette innebærer et fokus mot rollespillopplevelser nært opp mot det vi fikk i Baldurs Gate etc. men jeg ser egentlig ikke for meg at det kommer til å skje. Desverre. Jeg skal nå uansett følge med videre, kan hende de får inn noen virkelige talenter som er verdige til å ta opp arven etter originale Black Isle Studios. Når det gjelder nynorsken synes jeg det er helt greitt at skribenten skriver på et språk han er mest bekvem på. Dessuten er det god trening for alle de som "ikke forstår nynorsk", lese saker om ting som interesserer dem på nynorsk... Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 her skal det melkes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå