samye83 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Drømmen om et tj11 nærmer seg. For en stund siden så ville jeg ha et cosmos 2, men klarte å holde meg i nakkeskinnet. Endelig har jeg spart nok for et tj11, men tanken på å svi av 5000 kr på et kabinett gjør meg veldig usikker... Er det noen her på forumet som har dette kabinettet? Noen som kan dele par kloke ord med meg? Har lest ekstremt mye om tj11, sett mange videoer, er jo et kabinett i toppklasse. Trenger et lite push bak ryggen for å gjennomføre kjøpet. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kloke ord? Ikke svi av penger på noe du er usikker på med mindre du tjener godt nok til at 5000kr ikke er noen big deal Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Hehe, 5000 kronene er spart opp uten at kona vet om det, så de pengene er fritt til disposisjon. Tjener ganske greit for å være en student, 5k er ikke lite penger, men påvirker ikke økonomien akkurat nå. Drøm og virkelighet er jo forskjellig, derfor er jeg litt forsiktig når det gjelder et så dyrt kabinett. Edit: Du har jo et kabinett som er enda dyrere, har du angret på at du kjøpte et så dyrt kabinett? Kan jo teste den i 2 uker, så å retunere hvis jeg skulle angre på det. Men for deg er det jo vanskelig å angre, kommer jo fra den andre siden Endret 22. august 2012 av samye83 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Det er jo litt som med en rask bil, det er gøy i begynnelsen, men etter en stund når du er vant til det, er det ikke like gøy lengre. Angrer jo litt på at jeg valgte ett såpass stort kabinett ja Hadde valgt TH10 om jeg skulle kjøpt nytt nå. EDIT: Vist du ikke har radiatorer(560/480 240/280) til og fylle ett TJ11 ville jeg personelig ikke gjort det. Endret 22. august 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Jeg har 2 radiator nå, en 2x120x6cm og en 2x120x4cm. Om jeg kjøper tj11, så blir det nok også bestilt inn en 480 raddis. Det som gjør tj11 så attraktiv er sandblåst aluminium, og alunimium på alle delene. Det er et kabinett som kan være i mange mange år. Jeg har allerede brukt mye penger på vannkjøling, alle kompresjonsfittigene er av bitspower(bare fittingene som jeg har kjøpt inn har en verdi på lik linje som kabinettet), så å vise dem frem inni et digg kabinett, ville ha vært prikken over i'en. Men den prikken er vanskelig å sette... Cosmos 2 hadde vært bra også, men bare litt for mye plastikk. Endret 22. august 2012 av samye83 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Da var et tj11 bestilt, blir spennede å se hvordan det kommer til å se ut. Gleder meg som en unge, muahahhaa. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det gikk jo unna - da rakk jeg ikke anbefale LD Cooling V8 fra Digital Impuls. Sett på det på nært hold og byggekvaliteten er latterlig mye høyere enn på min Silverstone FT02 ihvertfall. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 24. august 2012 Forfatter Del Skrevet 24. august 2012 Jeg har vurdert LD v8, men designet til tj11 syns jeg var mye finere. Dessuten er kassa sandblåst, så finishen er også bedre. Får håpe at jeg ikke kommer å angre på kjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå