heggi Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei der! Sitter og synk. min t610 med outlook og har en del problemer. Programmet (xtndconnect) velger hele tiden og overføre fra Outlook og til t610 og ikke omvendt. Samtidig så får jeg ikke lagt til inf i de kontaktene som jeg først har fått overført fra mobil til outlook. D.v.s. at når jeg går inn i på kontakten i outlook, så får jeg feks ikke lagt til email (kan jo nevnes at jeg faktisk ikke får slettet kontaken engang..) Når jeg prøver og gjøre endringer får jeg beskjed om: Det ble sendt en feil ENTRYID.. :o Noen som har peil her? hva er galt evnt finnes det andre programmer og bruke en xtndconnect.. Lenke til kommentar
FoxM Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Heia! Har selv nettopp tatt kverken på en T68i, men slet fælt med å få synca den med Outlook. Men mener at det går an å justerere innstillingene slik at man kan synce den veien man vil. Skal sjekke det opp og komme tilbake til det. Synes ellers at XTNDConnect er ett realt møkkaprogram! Særdeles lite imponert - MÅ være noe bedre der ute ett sted! Har nettopp bestilt en T610 i blått og gleder meg noe sinnsykt til den kommer. Du er ihvertfall ikke den eneste som sliter med XTND om det kan være noen trøst.... Lenke til kommentar
heggi Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 takker for det!! Lykke til med din t610 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Du velger hvilken record du skal bruke under settings i xtend connect. På conflict taben. Det beste er promt which record to use, eller du kan velge om den alltid skal velge den i outlook eller telefonen. funker bra hos meg, men det er ikke helt stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå