itzTheTruth Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hei, Jeg har en relatvit ny maskin(2mnd), og en ny monitor. Den er koblet til via HDMI, og har fungert ypperlig. Jeg har brukt monitoren til XBOX i det siste, men koblet den tilbake i dag. Nå får jeg bare opp HDMI no signal. What to do? Hovedkort og RAM er ikke skadet, så jeg er tom for ideer. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Prøvd å velge input på skjermen manuelt? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Ja, kan bla mellom HDMI, DVI og D-sub. Har ikke DVI kabel tilgjengelig akkurat nå. Jeg skjønner ikke hva som kan være problemet. Kommer bare til en blå skjerm som sier HDMI no signal detected, og så slukner den. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Prøv å slå av PC-en, koble til skjermen og skru på igjen PC-en med HDMI koblet til. Du har vel ikke koblet HDMI på hovedkortet og ikke på skjermkortet? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Alt er riktig koblet. Men jeg googlet litt rundt og fant en rar teknikk ved å koble ut strømmen og holde knappen inne.. Skjønner ikke logikken, men det funket. Hehe! Ellers takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Alt er riktig koblet. Men jeg googlet litt rundt og fant en rar teknikk ved å koble ut strømmen og holde knappen inne.. Skjønner ikke logikken, men det funket. Hehe! Ellers takk for hjelpen. Kunne du utdypet dette? :-) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Antagelig start-knappen til PC'n. Er som regel bare å tukle litt frem og tilbake med strømmen, så kommer den seg igjen Endret 3. september 2012 av Sending! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå