Pufhead Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har planer om og kjøpe meg ny Strømforsyning og jeg lurer på hvem av dise 2 jeg burde ta? Lepont 420W, ATX12V/P4 eller BeQuiet 520W Takker mye for svar. Lenke til kommentar
Pufhead Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 ja ha ingen som kan hjelpe meg da så Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl dette er et bedre valg vil jeg tro. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Du skriver ikke noe om hvilke krav du har. Hva skal PSUen drive? Er støynivå høyest pri? Da kan jeg foreslå Fortron/source 300W til kr 495,-. Denne PSU har fått veldig gode attester både på kvalitet og støynivå. Er pris det viktigste, så kan jo en Q-Tec 450W til kr 332,- kanskje være interessant. Men på dine to forslag, så ser det jo ikke slik ut... Jeg kjenner ikke altfor mye til de to PSUene du har foreslått annet enn at det skal være gode merker begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå