gthomass Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har prøvd å oppdatere raid driverne til dette kortet med resultat i fullstendig crash, maskinen vil ikke boote, finner ikke S-Ata diskene mine Kan kun bruke driveren som ligger på CD'n til HK. Kan noen si meg hvilke drivere jeg skal bruke til Raid S-ATA ? Håper noen kan hjelpe :-) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 sett på asus sine sider under hovedkortets drivere? her står de riktige og les readme filen først og pass på at kortet er det riktige Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 sett på asus sine sider under hovedkortets drivere? her står de riktige og les readme filen først og pass på at kortet er det riktige Har prøvd dette ja, men det funker ikke, rare greier Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 hvilken av disse skal brukes i et raid oppsett : 378ATA100130.zip / 378RAID100130.zip uansett hvilken jeg bruker dør maskinen, dvs den finner ikke diskene. (RAID 0 STRIPING) Har også en ufattelig treg bios, begynner å lure på om det er feil på kortet?? Kjører bios ver 1010. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Regner med du husket å trykke F6 under installasjonene av Windows. Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Regner med du husket å trykke F6 under installasjonene av Windows. JA! Det fungere med driver som ligger på cd rom, men ikke oppdaterte som ligger på nett. Lenke til kommentar
edwood Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Bruk 378RAID100130.zip driverne. Unzip de, og gå inn på 'WinXP Promise FastTrak 376/378 Controller' i device manageren og oppdater driverne. Dette har fungert greit for meg med alle driveroppdateringene. Finner Promise-biosen diskene dine? Høres merkelig ut med den den treige biosen din, kjører selv ver 1010 nå, og har ikke hatt problemer med denne eller tidligere bios-versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå