Gå til innhold

Hvordan starter man Eheim pumpa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
siden eheimpumpa er slik at den går når du setter i kontakten så kan det være lurt å ha en bryter som lar pumpen gå litt før maskinen startes og at den starter automatiskt så slipper du dette med at en elelr annen glemmer å starte pumpen når de skrur på pcn og svir av maskinen

 

Det problemet løyser du lett ved å koble både pumpa og maskina i ei stikkontakt med bryter. Da er det umulig å starte maskinen uten at pumpa går.

Lenke til kommentar
siden eheimpumpa er slik at den går når du setter i kontakten så kan det være lurt å ha en bryter som lar pumpen gå litt før maskinen startes og at den starter automatiskt så slipper du dette med at en elelr annen glemmer å starte pumpen når de skrur på pcn og svir av maskinen

 

Det problemet løyser du lett ved å koble både pumpa og maskina i ei stikkontakt med bryter. Da er det umulig å starte maskinen uten at pumpa går.

 

Enig, pass på å bruk artic silver 3 mellom cpu og blokk, eller shin etsu da

Lenke til kommentar
siden eheimpumpa er slik at den går når du setter i kontakten så kan det være lurt å ha en bryter som lar pumpen gå litt før maskinen startes og at den starter automatiskt så slipper du dette med at en elelr annen glemmer å starte pumpen når de skrur på pcn og svir av maskinen

 

Hvorfor ikke bare ha på pumpa 24/7 ? :) Det er en trygg, enkel og god løsning.

Lenke til kommentar
Berre ta det me ro alex, høle e isolert. Kjøm ikkje nokke vatn ned i der nei. He hatt eheim pompe sjøl ej. Berre å senke pompa ned i vatnet.

 

og

 

D e nå berre å pøte i kontakta alex! Evt montere dej en bryter.

 

For en dialekt! :o Genialt! :woot:

 

:D:D Er førnøyd med den ja! :lol: (alex og jeg er omtrent naboer..)

Lenke til kommentar

Hvis et peltier-element ikke får nok kjøling på den varme siden blir det

ødelagt nesten med en gang... (i hvertfall det jeg har hørt)

 

Jeg er veldig førnøyd med min Eheim 1048, men det er noen ganger jeg glemmer å plugge den i... Men pc'en funker like fint (CPU core har et lite svi-merke da men)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...