AndersT2 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Fikk pakke som var fortolling på fra Play. Sjekket mine ordre, og ingen skulle være over 200,-, men pakken viste riktig sum når jeg sjekket denne. Skrev mail og klagde, og det viser seg at de nå skal være miljøvennlige, og alle pakker som går ut samme dag blir pakket sammen i en. Personlig så kommer jeg fra nå av til å handle ekstrem lite i fra dem. Kun CDer hvis jeg ikke finner dem hos Amazon.co.uk. Man har jo ikke kontroll på når disse blir sendt, så det blir umulig å overholde toll grensen. Det er meget surt når denne pakken var 9,- over grensen, og dermed kostet meg 184,- ekstra. De er såpass snille at jeg får igjen momsen på denne, men tok jo selvfølgelig ikke med kvitteringen Får håpe det går med bank utskrift. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Er jo ikke værre enn å bestille en og en ting utover, passe på at forrige ting er sendt før man legger en ny ordre om de til sammen kommer på over 200. Men, uansett kjipt at de har gjort det sånn nå, men hadde jeg vært deg hadde jeg vært strålende fornøyd med at de betalte momsen for deg, det er veldig god service at de gjør det Flyttet forresten tråden til Butikkerfaring. Endret 22. august 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Er jo ikke værre enn å bestille en og en ting utover, passe på at forrige ting er sendt før man legger en ny ordre om de til sammen kommer på over 200. Det er jo det. Men har som vane å ta bestillings raid når man først bestiller. Spesielt når det er gode tilbud osv. Hadde det vært som Amazon, at ordre man bestilte kom hver for seg så hadde det aldri vært noe problem, siden man i stedet kunne bestilt separat, og ikke alt i samme handlekurv som man kunne gjøre hos Play. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Gav opp play etter at de sendte meg feil film, ville så at jeg skulle sende filmen på en måte som gjorde at portoen ble dyrere enn selve filmen....og så betalte de bare tilbake en brøkdel av portoen. Etter det var det halvt umulig å kontakte de igjen. Amazon er langt bedre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg synes ofte underselgerne på play.com marketplace er enda greiere å ha med og gjøre enn play.com selv, så det kan være en ide å splitte opp ordrene mellom play.com og disse for å unngå å få en enkelt forsendelse på over 200 kroner. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Har dårlig erfaring med Amazon.co.uk selv. Bestilte en CD som stod tydelig og klart at var special edition, for det var den jeg ville ha, og derfor ga jeg også noen kroner ekstra. Men når den kom i posten var det normal edition. Om jeg ville returnere den, var det jeg som måtte punge ut med frakt for å sende den tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå