Tollari Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 http://www.tv2.no/nyheter/politisk/ber-stoltenberg-vurdere-faremos-stilling-3857471.html Regjeringen er mest opptatt av å se bra ut, jaja. Og det er selvfølgelig ikke Siv og du, Erna? Den første løgnen: "H kommer ikke til å bruke 22/7 rapporten for å drive politisk spill. Lovnaden varte i kun 2 dager. Den andre løgnen: "Beredskapen hadde vært mye bedre med en H-regjering" Bare et problem: H hadde allerede denne anledningen under den siste borgerlige regjeringen. Hvor var beredskapen etter 9/11? Joda, David Toska har vist oss hvor fantastisk den var i 2004. Den tredje løgnen: "Vi kommer til å vurdere mistillitsforslag mot regjeringen" Og nå det feige utspillet i dag: "Dette er ikke noe du leker med". Hva er galt, Erna? Fått kalde føtter? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg elsker Erna og Høyre, gleder meg masse til neste år. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Jeg elsker Erna og Høyre, gleder meg masse til neste år. Pass deg så hennes mann ikke blir sjalu. Stille mistillitsforslag. Det kan jo være en gavepakke til de Rødgrønne. Jeg ser frem til en slik diskusjon på stortinget. Håper den varer lenge og vel. Det vil sikkert medføre at KrF får kalde føtter og gjerne frysninger nedover ryggen. Endret 22. august 2012 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå