Maniox Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Fikk tak i en kopi av Arma II og OA for noen dager siden, er totalt noob i Day Z og blir plukka ned av en tulling på ett tak hver gang jeg prøver og gå ut av spawn, skulle gjerne hatt noen og spille med som ikke plasserte en øks i ryggen min med en gang jeg ser vekk Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Solo spiller jeg også, er ikke lett :nei2: Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Lyst til og prøve med en tomannsgruppe da ? Lenke til kommentar
GibsonSG Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Har spilt det litt alene for en stund siden, men sluttet fordi det ikke var spesielt morsomt på egenhånd og man ikke kan stole på noen man møter i spillet Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Lyst til og prøve med en tomannsgruppe da ? Går kanskje tilbake til den andre serveren, nordiske. Litt vel uvennelig denne serveren. Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg er gjerne med på å hjelpe deg. men jeg har visse krav til deg: * ikke kødd deg * ikke sikt på meg bare for gøy, dette sier jeg fordi jeg har blitt drept av venner som har missclicket * ikke hver en person som går rundt å dreper folk for gøy, dette sier jeg for at folk som deg ikke skal bli plaget av snipere som dreper bare for gøy. dreping skal bare skje hvis man er i fare selv eller noen andre er i fare * players som dreper andre for gøy kan vi drepe! de er bare irriterenes for noobs og slikt. Lenke til kommentar
Snipart Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg spiller gjerne med deg! Har ett passordbeskyttet room på en teamspeak server så vi kan spille i fred. Ta kontakt om du er intresert. Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) ops....så feil Endret 2. november 2012 av SindreMA Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Leter du fortsatt etter noen å spille med? Jeg har iallefall interesse Det er så alt for kjedelig å spille alene... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Du kan sjekke ut www.dayz-norge.net flust av spillere der Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg er også ute etter noen å spille med ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå