Nihilist1 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 jeg har bestemt meg at motivasjonen for å komme meg gjennom dette er tanken på å kunne hjelpe andre mennesker som virkelig trenger det. Det fins alltid muligheter for å hjelpe andre. Blir du med i "folk er folk" hjelper du andre. Blir du med i "redd barna" hjelper du andre. Deler du ut suppe, hjelper du andre. Folk som skal hjelpe andre, ender bare opp med å ødelegge seg selv. Videre kommer ingen utenlandsmedisinere til å få seg klinisk jobb i Norge lenger. Det vil bli hermetisk lukket, og du sitter igjen med svarteper. Skulle du være så heldig at du allikevel får deg noe, så vil det bli et eller annet sted i regntunge midt-norge, eller i reinsdyrland. Mitt råd er, dersom du ikke er superinteressert i medisin, og er villig til å bo i utlandet for å jobbe, og du har muligheten og talent til å gjøre noe annet, så gjør noe annet og bare glem d. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Studentmiljøet er også veldig bra. Koster 7 kr for 0,5 L på byen! Ja, for studentmiljøet måles i hvor mange halvlitere man får for en hundrelapp? Å gud.. Spar meg. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg klarte dette t.o.m med toppkarakterer. Jeg gjorde det bare for karakterene, for å vise meg selv at jeg kunne, etter en lengre periode med angst, depresjon, og nedverdigende episoder. Trampeklapp blant 60 mennesker etter en muntlig eksamen på tre kvarter bl.a. Hva slags eksamensordning var det? ble du ropt opp på en sermoni eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå