Visjoner Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 HARDWARE.NO.... SERIOUSLY, WHAT'S WITH ALL THE CAPS? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Går på ca 3 sekunder her...sitter du på modem eller noe? Mobilt bredbånd, mot midten / slutten av måneden faller hastigheten ned på maks 50kb/s Uansett er dette grei informasjon for Hardware å få med seg , spesielt i forhold til mobile enheter som ikke har behov for like store bildefiler. Kan bekrefte nå at endringene har gjort underverker for innlastningstidene nå, det går i alle fall mye kjappere. Antar fortsatt at man kan spare litt på å fjerne avatarene fra forumet fra å lastes inn , men det blir en kosmetisk avgjørelse (og kanskje hensiktsfull med tanke på noen avatarer som pedobear ) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er helt ok. Ingen gigantisk battleship reklame på ipaden, som det er på pc versjonen. Dere trenger ingen spesielt optimaliserte sider for mobile enheter, de laster fint og raskt og viser mindre reklame allerede.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 En feil jeg fant. Første gang jeg drar i Live Feedens scrollefelt flytter det seg ca 1mm ned før den hakker litt og stopper. Etterpå fungerer den normalt. Win7 64- bit / Opera 12.01-1532 64- bit Lenke til kommentar
Bufe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 det jeg ser....er ei jævla stor side som inneholder 90% reklame når man kommer inn på den. Hvem designet dette mølet? 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 det jeg ser....er ei jævla stor side som inneholder 90% reklame når man kommer inn på den. Hvem designet dette mølet? Du kan ikkje ha skrudd på adblock på sida. Denne sida her, og som dei fleste internett sider i dag trenger adblock for å sjå bra ut. Designet ser rett så bra ut det, men verre med innholdet. Det går kun ein veg med pengemaskina hardware.no, og det er nedover. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kan også legge til at man må abslutt ta hensyn til modem type hastigheter idag. Årsaken er at mobilt bredbånd enkelte steder i landet er såpass dårlig at til og med 56k modem hadde rast forbi i en helsikes til fart. Har sett hastigheter så lavt som 5kbps og til og med nettsider som simple Google.com var ett ork. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kompakt og effektiv er BRA, men siden virker lite personlig og eksklusiv. "som en vilken som helst internett side". Lenke til kommentar
Timetraveler Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hvor er det blitt av speedometeret? Lenke til kommentar
amund Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Godt spørsmål :-) Når du klikker på A-Å oppe til høyre i menylinjen finner du en link til speedometeret derfra. Du kan også gå direkte til speedometeret her http://speedometer.teknofil.no/ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) Hva er egentlig greien med å legge artikkler på denne måten? Irriterte meg ganske mye over dette på forrige design også, men virker som det har blitt enda verre nå(?). Edit: Er helt ok. Ingen gigantisk battleship reklame på ipaden, som det er på pc versjonen. Dere trenger ingen spesielt optimaliserte sider for mobile enheter, de laster fint og raskt og viser mindre reklame allerede.. Den er faktisk bedre å bruke på PC også. Bruker denne når jeg bare skal lese artikkler. Endret 24. august 2012 av 2ball_ Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Sidene ser ryddige og fine ut. Nå er det bare å styrke det redaksjonelle stoffet. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 En ting jeg sliter med er at siden lastesm og når reklame kommer inn osv så flytter alt seg. Jeg går inn, trykker på forum, men da jeg trykker lastet reklamen seg ferdig og vips så trykker jeg på noe annet da "forum" er 10 cm ned. Dette skjer da på 0,1 sek, men bommer hele tiden da alt flytter på seg etter hvert som det laster inn. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvorfor er siden nå sentrert på venstre side? Likte det mye bedre at alt var i midten... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Hvorfor er siden nå sentrert på venstre side? Likte det mye bedre at alt var i midten... Hei Om nettleservinduet ditt er mindre enn 1200 px bredt, venstrestilles siden så alt innhold vises. Bare gjør nettleservinduet ditt større så blir siden midtstilt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå