Heia Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Mulig noob spørsmål, men allikevel... Skal kanskje kjøpe en BlueRay brenner fra eBay UK (Panasonic UJ-220) som har sittet i en DELL 1720... Er det i tilfelle noe problem å bruke den i ett annet laptop fabrikat enn DELL, som HP, ACER etc? Tenker da spes på brenners firmware... Litt kjipt å kjøpe den hvis den ikke vil fungere i annet enn DELL... Endret 22. august 2012 av Heia Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Normalt sett skal ikke det være noe problem, men man vet aldri med Dell produkter. Bare pass på at du bestiller en med rett tilkobling ut fra hva slags laptop du har (IDE eller S-ATA). Om det er S-ATA du skal ha så har jo komplett noen demobrukte til en grei pris: http://www.komplett....aspx?sku=743505 Kjøpte en slik selv og satte i min Dell inspiron 17R SE. OBS på at du må flytte over frontdekselet fra den som er på laptopen i dag til den nye. Endret 22. august 2012 av OC-Freak Lenke til kommentar
Heia Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Normalt sett skal ikke det være noe problem, men man vet aldri med Dell produkter. Bare pass på at du bestiller en med rett tilkobling ut fra hva slags laptop du har (IDE eller S-ATA). Om det er S-ATA du skal ha så har jo komplett noen demobrukte til en grei pris: http://www.komplett....aspx?sku=743505 Kjøpte en slik selv og satte i min Dell inspiron 17R SE. OBS på at du må flytte over frontdekselet fra den som er på laptopen i dag til den nye. Takker for svar... UJ-220 har ide interface, som er det jeg skal ha... Den på komplett har sata, så det er uaktuellt, men grei pris ihvertfall.. Nja, flytte over frontdeksel er vel ikke nødvendig om de har samme bredde høyde som drevet som sitter i laptop nå, men jeg vet at det på enklete laptop så er frontdeksel på drev formet etter skroget, men det er ikke noe problem i mitt tilfelle ... Endret 23. august 2012 av Heia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå