Gå til innhold

Beste gratis redigerings program og record?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fraps er ikke gratis men koster nesten ingenting så anbefaler deg å kjøpe en lisens til det.

til redigering for folk flest er windows movie maker bra nok og du har det sansyndligvis allerede installert, eller så har du adobe premiere elements til en hyggelig pris.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er fornøyd med WMM eller Adobe sitt software, og er villig til å føye inn "litt" kroner kan du prøve Sony Vegas. Er et litt mer avansert program, men vil si at det har mye flere muligheter innenfor redigering.

Lenke til kommentar

Fraps og Dxtory er best men de koster men til gjengjeld så er nå ihvertfall Fraps livstid lisens. Jeg betalt 40kr for 5år siden og bruker det enda og får nyeste versjon.

Noen sier Dxtory krever mindre i spill noe det gjør, men filmene blir ikke like bra.

Lagger det ingame til deg så må du nesten ha bedre CPU evt sett ned oppløsning / fps i programmet.

Lenke til kommentar

Fraps og Dxtory er best men de koster men til gjengjeld så er nå ihvertfall Fraps livstid lisens. Jeg betalt 40kr for 5år siden og bruker det enda og får nyeste versjon.

Noen sier Dxtory krever mindre i spill noe det gjør, men filmene blir ikke like bra.

Lagger det ingame til deg så må du nesten ha bedre CPU evt sett ned oppløsning / fps i programmet.

Takk for svar! Men du vet i videon til fraps, så er det tall oppe i venstre hjørne som er i videon også... kan man fjerne dette fra videon?

Lenke til kommentar

Takk for svar! Men du vet i videon til fraps, så er det tall oppe i venstre hjørne som er i videon også... kan man fjerne dette fra videon?

Man får ikke med FPS-telleren til fraps i videoen, hvis du tar opp litt mer krevende spill er det ganske kjekt å ha der så du vet om du får dårlig framrate og kan ta opp det klippet på nytt med en gang istede for å finne ut at det ikke er smooth når du starter redigeringa.

Jeg bruker også en dedikert disk jeg tar opp til som ikke har noen annen jobb enn og lagre film på, det hjelper i endel spill.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fikset laggen. Tok half-sife istedenfor full-screen på options, men nå er kvaliteten dårlig når jeg har full-screen på videon - men bra kvalitet når jeg har windowed mode på videon.

Blir den HD på youtube hvis jeg har half-size?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke er fornøyd med WMM eller Adobe sitt software, og er villig til å føye inn "litt" kroner kan du prøve Sony Vegas. Er et litt mer avansert program, men vil si at det har mye flere muligheter innenfor redigering.

vil nå si at Adobe After Effects er enda mer avansert og er bedre i effekter, men sony vegas er enklere i lydredigering pga bedre lydspor. men til gaming videor burde ikke vegas eller after effects være nødvendig tror jeg disse er best til film.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...