chris_83 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Hei, Jeg har en nettside med relativt mye innhold. Jeg ønsker eksempler/tutorials på en enkel funksjon som muliggjør at kunder raskt og enkelt kan si om innholdet på en spesifikk side er bra eller dårlig. Ønsker å samle denne informasjon for å identifisere artikler som burde slettes, skrives om, endres etc. Jeg har ikke funnet noen gode eksempler på nett, men har gjort meg noen tankter: alt 1: En dropdown boks, som gir leseren mulighet til å gi karakter 1-6 alt 2: Tre smilefjer; grønt smilefjes, gul ok smilefjes, og rødt surt alt 3: Gi pluss eller minus Noen som har erfaring med dette eller som vet om gode innovative eksempler som jeg kan benytte som inspirasjon. Viktig at det er enkelt og at det oppfordrer kunden til å si sin mening. Endret 22. august 2012 av chris_83 Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Er det ingen som har erfaring eller tips om en slik funksjon? Lenke til kommentar
agm Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hvilket system bruker du? Joomla? Wordpress? Drupal? eZ Publish? Noe annet? Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Hvilket system bruker du? Joomla? Wordpress? Drupal? eZ Publish? Noe annet? Jeg benytter mitt eget system - så jeg må kode dette selv, men trenger litt inspirasjon på hvordan dette kan utføres på en god måte. Så plug-ins for Joomla, Wordpress etc kan fortsatt være relevant. Rating script? Dette var kanskje nøkkelordet jeg burde ha benyttet når jeg søkte. Takk, skal titte litt å se om jeg finner noe relevant. et ord kan gjøre store utslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå