Joachim_F Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 En gammel gigant vender tilbake. Les hele saken Lenke til kommentar
rawilliam Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 MP blir bare ikke bedre enn dette.. dessverre Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Fått skutt avgårde 30 timer i betaen. Alltid vært 1.6 fanboy. Veldig mye av det samme jeg likte med 1.6 føler jeg at de har fått med seg i CSGO. Blir absolutt noen flere timer med skyting fremover. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg liker hitboxen, farten og recoilen, den er mer som i 1,6. Liker derimot ikke alt rotet, måten våpnene ser ut som om de er henta fra cod, og aller minst hvor like ct og t ser ut i mine utrente "godgrafikkøyne". Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg liker hitboxen, farten og recoilen, den er mer som i 1,6. Liker derimot ikke alt rotet, måten våpnene ser ut som om de er henta fra cod, og aller minst hvor like ct og t ser ut i mine utrente "godgrafikkøyne". Tips: viss det er en trekant over spilleren så er de på laget ditt. Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kan man få kjøpt på steam? når? hvor mye? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 http://store.steampowered.com/app/730/ Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Kan kjøpe det i dag om du vil Kostar 11 Euro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg liker hitboxen, farten og recoilen, den er mer som i 1,6. Liker derimot ikke alt rotet, måten våpnene ser ut som om de er henta fra cod, og aller minst hvor like ct og t ser ut i mine utrente "godgrafikkøyne". Tips: viss det er en trekant over spilleren så er de på laget ditt. Det visste jeg.ikke, takk. Skal gå i grundigere testing av spillet snart. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 For min del er det viktigste at spillmotoren er åpen med tanke på modding, noe det virker som den er Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Soldatmenn som skyter på hverandre. En fin måte å summere opp alle skytespill, egentlig. 2 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Bare jeg som er positivt overrasket over at Valve har justert prisen til europa istedenfor å kjøre 15 USD = 15 Euro? 1 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) CS og Ps2 Socom, eneste virklige gode multiplayer shootere der ute som har fokus på å knytte spillerne sammen, skreddersydd oppsett for klanmiljø og gode competetive elementer. Får håpe vi får se mer av dette poppe opp, lei av fokuset på respawn shooter tullet med elementer som er rettet mot en gruppe som ikke burde telle i et slikt marked. Endret 22. august 2012 av Mwotm Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Sålenge jeg får mine surf_ og kz_ kart er jeg fornøyd . Ellers føler jeg at dette må jeg venne meg til. Er en stund siden jeg holdt på med CS, men så langt føler jeg det er litt rotete, så blir noen skudd på vennlige nå og da. Og de nye våpnene er jo ikke veldig gode å bruke. Erteskytere. 1 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 The epitome of FPS multiplayer, IS BACK! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Sålenge jeg får mine surf_ og kz_ kart er jeg fornøyd .Ellers føler jeg at dette må jeg venne meg til. Er en stund siden jeg holdt på med CS, men så langt føler jeg det er litt rotete, så blir noen skudd på vennlige nå og da. Og de nye våpnene er jo ikke veldig gode å bruke. Erteskytere. Om du vil surfe så kjøp deg Tribes:Ascend, bra spill som er bygd på surf-feature, ellers blir det som å kjøpe en bil for å dra på vannet og fiske, litt for teit å kjøpe et FPS for å spille et.. surf-jalle-spill. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Om du vil surfe så kjøp deg Tribes:Ascend, bra spill som er bygd på surf-feature, ellers blir det som å kjøpe en bil for å dra på vannet og fiske, litt for teit å kjøpe et FPS for å spille et.. surf-jalle-spill. Nei huff.Betalte for gull i Tribes: "Pay2Win" Ascend og gikk fort lei. Det kan hende det er fikset litt siden sist jeg prøvde, men har min tvil. Det har ikke med at jeg kjøpte det for surfing og klatring, men de to typene kart hjalp mye på gleden ved å starte opp CS:S og 1.6 og så det er mer å ha muligheten til, fremfor å kun spille. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Skuffet over at det er så få maps. Hadde virkelig trodd at de skulle lansere spillet med flere maps enn vi hadde i beta'en. Akkurat nå er det de mest traurige brettene man finner; Dust, Dust2 og Aztec blant annet - pluss noen langt mer kreative, men desverre alt for små brett som Lake, Safehouse, Bank osv. Bryr meg fint lite om at eks-14-åringene synes at dust og dust2-brettene er best bare fordi deres gamle helter i ESL-ligaene spilte disse brettene kompetitivt. Endret 22. august 2012 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hva snakker du om Hr. Jenssen? "La oss bygge opp mitt innlegg ved å komme med en helt idiotisk påstand på slutten av innlegget!" Bare last ned hammer editor og lag deg egene maps. Det er sånn alle til source og 1,6 har blitt laget, ikke tro at valve sto bak mange av dem. Dette er fortsatt CS og ikke CoD, heldigvis. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hr. Jenssen spiller visst feil spill. Hvis du vil ha maps får du kjøpe deg nyeste CoD og alle €20mappacksa de spyr ut hvert år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå