Papegøye Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 I natt ser det ut som min HTC Desire brukte 500mb helt av seg selv. Ifølge Onecall sine nettsider har den lastet ned 100mb om gangen med en times mellomrom. Jeg har installert 3g watchdog og den skal kunne vise hvilken apps det er som laster ned, men denne dataen som ble brukt i natt har den ikke greid å knytte til noen apps. Så hva kan jeg gjøre for å hindre at det skjer igjen? Jeg aner jo ikke om det er en app eller operativsystemet på telefonen som har skylden. Noen som har noen peiling eller vært borti lignende før? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hvilken versjon av Android kjører du? I innstillinger kan du se på dataforbruket på telefonen hvis du kjører Android 4.0 eller nyere. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Android 2.2 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Da er det på tide å oppgradere Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Oppgradere til ny telefon eller til nyeste android? Skulle gjerne gjort sistnevnte om det var mulig! Og gjerne førstnevnte også hadde ikke iPhone kosta så forferdelig mye. Får jo lyst til å hive telefonen i veggen når sånne her idiotiske ting skjer! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Android 2.3 oppdatering kom da til HTC Desire for en mannsalder siden.. Les her. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Ja men da må jeg finne ny ROM og backe opp ting og sånn. Er ikke noen nye funksjoner i 2.3 som jeg har interesse av, så synes egentlig det er mere styr enn det er verdt. Men burde kanskje gjøre det for å safe bare... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Er ikke mye som må backes opp.. Kontakter, epost, kalender, innstillinger og applikasjoner er synket med google-kontoen din, så alt du trenger er å laste ned en gratis app som tar backup av SMS, så er det klart. 2.3 har da en rekke nye funksjoner av interesse. JIT kom vel i 2.3 som ga vesentlig økt ytelse og brukeropplevelse, i tillegg til sikkerhetsoppdateringer som alene er verdt oppgraderingen spør du meg Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 JIT kom i 2.2.. Sikkerhetsoppdateringer, tjaaaaa burde vel alltids hatt dem også, men ting har jo funket greit i halvannet år nå og laster jo ikke ned nye apps engang. Vil bare at ting skal funke slik de alltid har gjort! Er litt 80-åring når det gjelder telefonen min nemlig Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 For ikke å snakke om bug fixes i Sense... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå