fotogigen Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Brudebukett. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Om det er samme bukett som på forrige brudebilde - så er det en fargeforskjell ute å går. (Er veldig glad i blomster - likte fargene på forrige bilde så godt ). Litt rett frem det her, men håper det oppleves konstruktivt. Og jeg kan jo ta feil Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 det er samme bukett ja ... her har jeg lagt på et filter som heter old times foto. planen er å levere bildene til brudeparet i original utførelse med farger, men samtidig får de et utvalg bilder med sepia filter, svartvitt og denne old times foto filteret. smaken er jo forskjellig og det kan vel vere fint for brudeparet å ha litt forskjellige typer å velge i... ( takk for kommentaren forresten) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Da forstår jeg, og lærte noe nytt. Lurte litt fordi jeg vet jo at du du vet hva du gjør Det er jo nydelige og nostalgiske farger som passer fint til brudeminner De garantert fornøyd med et så bredt utvalg. Håper det kommer fler på banen med kommentarer som er nyttige for deg Endret 22. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Synes dette var vakkert. har ikke sett de andre bildene du beskriver, men likte dette godt, med valgt filter. Spørsmålet er vel hva brudeparet liker, og da er det jo greit å få noen versjoner å velg i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg