AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Spørsmål til dere gutta : Hvis ei venninne dere hadde, fortalte at hun tenker på deg mens hun onanerer.. Hvordan ville dere reagert da? Det har hendt et par ganger at jeg har fått spørsmål om hvem jeg tenker på mens jeg onanerer. Bare lurer på hvordan dere hadde reagert hvis hun sa det var deg? Ikke bare på tull, men dønn seriøst. Bør man da unngå spørsmålet og lyve litt og svare noe annet, for å ikke gjøre verken den ene eller andre ukomfortabel, eller hadde dere likt å få høre det? Hva hadde dere tenkt da i så fall? Anonym poster: 40340bc2c35fb52fba31249bfa3f89fc Lenke til kommentar
Populært innlegg XAndy Skrevet 21. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2012 Spørt om hun trenger en hjelpende hånd 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg sykkeliten Skrevet 21. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2012 For å være helt ærlig så hadde jeg nok blitt litt sjokka,men etter at jeg hadde summet meg så hadde jeg nok likt å få høre det. Kanskje muligens litt småsugen på gymnastikk,alt etter hvilken jente det er da. Tenkte akkurat på hvordan det vil høres ut på min dialekt. : Æ tenke på dæ når æ ligg å fingre mæ. 16 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da hadde jeg slapped her ass and told her to bring her girlfriend too!! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Liker at dere er positive! Er redd for å gjøre fyren ukomfortabel, men jeg bør kanskje bare være ærlig da Håper jo på at han skal reagere med å bli litt keen. Anonym poster: 40340bc2c35fb52fba31249bfa3f89fc Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Gitt at du hadde klart å overbevise meg om at du faktisk ikke kødda: Om jeg hadde vært i et forhold (lol) hadde jeg nok syntes det var litt ukomfortabelt. Hvis ikke så hadde jeg nok lurt på hvordan jeg skulle ordlegge mitt ønske om å få være litt mer tilstedeværende når du kommer enn bare i tankene dine. Hadde uansett blitt smigret, uavhengig om jeg i utgangspunktet var interessert eller ikke. Og ærlig talt, om fyren du tenker på spør deg om hvem du tenker på når du onanerer så ligger det vel kanskje litt i kortene at han håper du tenker på ham? 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Spør deg selv: Hvordan hadde du følt det hvis en gutt hadde sagt han runka til deg. Da har du svaret ditt. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jizz all over the place. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Spør deg selv: Hvordan hadde du følt det hvis en gutt hadde sagt han runka til deg. Da har du svaret ditt. Det er jo forskjell på folk da:) Noen hadde kanskje blitt ukomfortable og synes det var litt ekkelt. Jeg personlig hadde blitt rimelig tent av det, hvis det var en kompis jeg er tiltrukket av. Håper han hadde blitt det også. Men han hadde jo kanskje det hvis han hadde spurt. Anonym poster: 40340bc2c35fb52fba31249bfa3f89fc 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg hadde tatt det som et kompliment. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hadde blitt smigret og antagligvis blitt nysgjerrig på jenta 2 Lenke til kommentar
MaxLehm Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hadde vel uansett blitt smigret, og kåt vist hun så bra ut. Vist en fyr faktisk har spurt deg om dette er han uten tvil på fisketur, og ønsker at det er han du tenker på!! 1 Lenke til kommentar
stekstek Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Just hot Endret 29. august 2012 av stekstek Lenke til kommentar
Lars97 Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 hei, jeg er en gutt på 15 år som har vært sammen med en jente i ca. 2 måneder nå. jeg har lyst til å ha sex med henne, men jeg hvet ikke om hun føler det samme. noen ganger får jeg inntrykket av at hun kanskje ikke er helt klar, og visst det er rett skal jeg selvfølgelig ikke tvinge henne til noe hun ikke vil. men har fortsatt lyst til å prøve å se hvordan det går. så jeg lurte på om det er noen som kan jeg meg noen gode råd om hvordan jeg burde gjøre det. håper det er noen som kan hjelpe meg, trenger det virkelig! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Jeg hadde smilt fra øre til øre! Sånne ting er helt awesome å høre, uten unntak! Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 hei, jeg er en gutt på 15 år som har vært sammen med en jente i ca. 2 måneder nå. jeg har lyst til å ha sex med henne, men jeg hvet ikke om hun føler det samme. noen ganger får jeg inntrykket av at hun kanskje ikke er helt klar, og visst det er rett skal jeg selvfølgelig ikke tvinge henne til noe hun ikke vil. men har fortsatt lyst til å prøve å se hvordan det går. så jeg lurte på om det er noen som kan jeg meg noen gode råd om hvordan jeg burde gjøre det. håper det er noen som kan hjelpe meg, trenger det virkelig! Har du lyst har du lov, Har du vett lar du vær. Anyways, Bruk kondom. slutt å spam alle tråder, lag heller en ny en. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Hadde blitt livredd om hun så ut som ei burugle. Endret 27. oktober 2012 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Haha, dette har faktisk jeg også lurt litt på.. Interessante svar! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Spørsmål til dere gutta : Hvis ei venninne dere hadde, fortalte at hun tenker på deg mens hun onanerer.. Hvordan ville dere reagert da? Takket på en høflig måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg