Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ville dere reagert hvis ei jente sa hun tenkte på deg mens hun onanerer?

Anbefalte innlegg

Spørsmål til dere gutta ;) :

Hvis ei venninne dere hadde, fortalte at hun tenker på deg mens hun onanerer.. Hvordan ville dere reagert da?

Det har hendt et par ganger at jeg har fått spørsmål om hvem jeg tenker på mens jeg onanerer. Bare lurer på hvordan dere hadde reagert hvis hun sa det var deg? Ikke bare på tull, men dønn seriøst.

Bør man da unngå spørsmålet og lyve litt og svare noe annet, for å ikke gjøre verken den ene eller andre ukomfortabel, eller hadde dere likt å få høre det? Hva hadde dere tenkt da i så fall? Anonym poster: 40340bc2c35fb52fba31249bfa3f89fc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gitt at du hadde klart å overbevise meg om at du faktisk ikke kødda: Om jeg hadde vært i et forhold (lol) hadde jeg nok syntes det var litt ukomfortabelt. Hvis ikke så hadde jeg nok lurt på hvordan jeg skulle ordlegge mitt ønske om å få være litt mer tilstedeværende når du kommer enn bare i tankene dine.

Hadde uansett blitt smigret, uavhengig om jeg i utgangspunktet var interessert eller ikke. Og ærlig talt, om fyren du tenker på spør deg om hvem du tenker på når du onanerer så ligger det vel kanskje litt i kortene at han håper du tenker på ham?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Spør deg selv: Hvordan hadde du følt det hvis en gutt hadde sagt han runka til deg. Da har du svaret ditt.

Det er jo forskjell på folk da:) Noen hadde kanskje blitt ukomfortable og synes det var litt ekkelt. Jeg personlig hadde blitt rimelig tent av det, hvis det var en kompis jeg er tiltrukket av. Håper han hadde blitt det også.

Men han hadde jo kanskje det hvis han hadde spurt. Anonym poster: 40340bc2c35fb52fba31249bfa3f89fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hei, jeg er en gutt på 15 år som har vært sammen med en jente i ca. 2 måneder nå. jeg har lyst til å ha sex med henne, men jeg hvet ikke om hun føler det samme. noen ganger får jeg inntrykket av at hun kanskje ikke er helt klar, og visst det er rett skal jeg selvfølgelig ikke tvinge henne til noe hun ikke vil. men har fortsatt lyst til å prøve å se hvordan det går. så jeg lurte på om det er noen som kan jeg meg noen gode råd om hvordan jeg burde gjøre det.

håper det er noen som kan hjelpe meg, trenger det virkelig!

Lenke til kommentar

hei, jeg er en gutt på 15 år som har vært sammen med en jente i ca. 2 måneder nå. jeg har lyst til å ha sex med henne, men jeg hvet ikke om hun føler det samme. noen ganger får jeg inntrykket av at hun kanskje ikke er helt klar, og visst det er rett skal jeg selvfølgelig ikke tvinge henne til noe hun ikke vil. men har fortsatt lyst til å prøve å se hvordan det går. så jeg lurte på om det er noen som kan jeg meg noen gode råd om hvordan jeg burde gjøre det.

håper det er noen som kan hjelpe meg, trenger det virkelig!

Har du lyst har du lov, Har du vett lar du vær. Anyways, Bruk kondom. slutt å spam alle tråder, lag heller en ny en.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Spørsmål til dere gutta ;) :

Hvis ei venninne dere hadde, fortalte at hun tenker på deg mens hun onanerer.. Hvordan ville dere reagert da?

Takket på en høflig måte.

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...