Amberlamps Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Tenkte jeg skulle gjøre nytte av noen høyttalere som går i søppla om ikke. Er det mulig å koble disse til Apple Tv, Logitech Squeezbox eller noe slikt? Jeg er nødt til å ha noe ekstra for å få dette til å fungere, men hva?... Jeg kan lite med dette, så om det trengs mer informasjon så skal jeg prøve å få til det. Takker for all hjelp! Bak Subwooferen: Koblingene bak den gamle Reciveren, denne vil jeg ikke bruke om mulig. Endret 21. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Er det mulig å bruke denne? http://www.komplett....aspx?sku=752048 Koble høyttalerne og subwoofer til den, for så ha en optisk kabel fra receiveren til Apple tv? Endret 21. august 2012 av Amberlamps Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nei du kan ikke koble høytallerene direkte til Apple TV boksen. Den har ikke forsterker for dette. Det billigste alternativet er å kjøpe en liten billig stereo forsterker, Deal Extreme har en til 67 dollar som skal fungere bra. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå