konduktans Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Betalte du virkelig 400 kroner for den? Det var ekstremt dyrt synes jeg. Hadde dog gjort seg med to slike i front på min powermacen min. Da kunne jeg festet radiator til frontpanelet og den hadde blitt awesome! Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg kjøpte to. Sammen med et par overkill fan grill. Har jobba i helga med å få plass til begge i front. Det begynner å bli verdt pengene Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Gidder du å legge ut litt bilder av fangrill, vifte og fangrill skrudd sammen med vifte med vifte av og på? :-) Vurderer å kjøpe selv! Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Blir nok noen bilder da jeg får det montert Håper på å gjort det i løpet av dagen. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvor fikk du tak i carbon fiber vinyl? sjekket på ebay men hos noen var frakt svindyrt Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Det er en carbonduk det jeg har brukt. Kjøpte denne hos Pyspeed. De anbefaler 3M Super77 som lim. Dette fikk jeg tak i hos Elfa. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Åhh ok takk for svar Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 1000watter ankommet 4Gb med RAM som supplement til de 4 jeg har fra før er også ankommet. Fant ut at 750 watt for GTX680 i SLI bød på for mange blåskjermer ved testing av 5Ghz . Bilder kommer når jeg har fått sleevet litt Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Ble lovet bilder av viften, men det har ikke skjedd enda :-( Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Det kommer i neste update. Kan snike det inn her også Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Thankyou. Hvis jeg forstår riktig, så er vifte med "turbintupp" på innsiden, og "viftegrillen" på utsiden av kabinettet? Har du mulighet til å legge fangrill over en vanlig 120mm vifte så vi får sett hvordan den ser ut med "vanlig" vifte? :-) Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Turbintuppen er limt på viften. Jeg kan ta bilde fra siden så ser du hvor langt den stikker utenfor Bilde med vanlig vifte kan jeg få tatt når jeg skal jobbe mer med fronten. Ellers så finnes det mange av disse bildene på nett. Viftegrillen kalles "Overkill fan grill" Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Det er Sabertooth Z77 kortet du har? Tenker jeg skal kjøpe det samme snart. Også er det en vannblokk jeg ser på det? Fulgte det med en egen "armour" ting med blokken, eller modifiserte du det? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Hei Det er et P67 Sabertooth. Vannblokk fra EK på det. Har sjekket om P67 vannblokken funker på Z77, men det gjør den desverre ikke Jeg måtte kutte til den TUF-armoren for å få den til å passe rundt blokka. Endret 12. mars 2013 av Calvinator Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Åja, ok lignet veldig på z77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå