Calvinator Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Kommentartråd til casemodden "Bolt and Hawking" Link til arbeidstråden Endret 21. august 2012 av Calvinator Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 8. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Da er vannkjølingen montert i kabinettet. Har tatt en del bilder underveis, men har ingen overføringskabel til kameraet. Idle temp er 18 grader og load på 4,3Ghz er 30 grader. Mangler torx til skjermkort så det må monteres senere. Må også kjøpe med dominator-brikker for å få brukt vannblokken jeg har kjøpt.. Endret 8. september 2012 av Calvinator Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 24. september 2012 Rapporter Del Skrevet 24. september 2012 De tubene var freshe! 1 Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Mange takk Update kommer om noen strakser Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Noen idèer til navn til maskinene? Prøver å tenke ut noe klokt. Lynnfield / Sandy? Prosessorarkitekturen som sitter i hver av maskinene.... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Hvorfor bruker du 1.5TB green disker? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg fikk de til riktig pris. Hvis du sikter til at green-disker er elendige så skjønner jeg det godt. De vil bli byttet ut med 3TB fra enten seagate eller hitachi når prisene blir riktige på disse. Jeg har kun hatt 1 død disk fra WD, av de kanskje 20-25 jeg har hatt.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg fikk de til riktig pris. Hvis du sikter til at green-disker er elendige så skjønner jeg det godt. De vil bli byttet ut med 3TB fra enten seagate eller hitachi når prisene blir riktige på disse. Jeg har kun hatt 1 død disk fra WD, av de kanskje 20-25 jeg har hatt.. Hvor mye betalte du Pr.Stk? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Det regnet jeg ikke på. Regnet meg fram til ca 20 øre pr. GB. Noe som er nesten halvparten av laveste pris på nye disker. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Det regnet jeg ikke på. Regnet meg fram til ca 20 øre pr. GB. Noe som er nesten halvparten av laveste pris på nye disker. Ja, den billigste seagate 3TB ligger på 0,3333 - > øre pr/GB Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2012 Når jeg skal oppgradere neste gang så må det bli nytt hovedkort med 2x PCI Express. Er noe lei av å flytte RAID-kontroller og skjermkort ut og inn ved config.. Lenke til kommentar
noobsquad Skrevet 11. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2012 Likte fargene på vannkjølinga! deilig å se noe annet enn ensfargede systemer:) Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2012 Mange takk I helgen skal jeg teste ut min solidoodle. Er spent på å lage en harddiskbrønn for alle de 6 SSD diskene mine! Jeg har så langt printet ut en hyundailogo og denne ble grei nok. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2012 Mother board tray skal kuttes i helga. Skal ha på plass en del 2 og 3TB disker. Og skal få på plass HDD cage Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 18. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2013 Hva med å sleeve Mini-SAS til Sata kablene? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2013 Oppsettet ble solgt før jeg rakk å gjøre det.. Kommer update i natt med bilder og stæsj Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 25. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2013 Awesome ! Hvilket Os kjører du på serveren ? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2013 Kjører Server 2012 på 8Gb med RAM. Fungerer meget tilfredsstillende Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2013 Ser bra ut! Hva slags vifte er det du har montert i front? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2013 Mange takk! Viften er av typen MNPCTech turbine fan: LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå