Dragev Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Vel, jeg har tenkt lenge på og opgradere dataen min. Men jeg har ikke noe anelse om jeg vil ha nok watt for at alt skal gå rundt.. Det jeg skal opgradere til er:CPU- AMD Athlon XP2600+, Hovedkort -ABIT NF7-S, en eller annen kjøler og et Radeon 9600 kort av noe slag. Så hvor mye watt vil dette ca ta, og hvordan finner jeg ut hvor mye watt min maskin har? Takk på forhånd. :smile: Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hva har du av annen hardware da Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 min 350 watt driver det meste av hjemmeoppsett ha gjerne 400watt eller mer Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Bruk denne: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 vet ikke hvor mye den er til å stole på trenger vist 410watt mens jeg bruker en psu på 350.... men den fungerer greit som mal Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 samme her egentlig, den foreslår 410W men maskinen går fint på en 360W. Kalkulatoren har vel litt "better safe than sorry" faktor. Lenke til kommentar
Dragev Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Min kom på 240 med Hardwaret som jeg har nå, det er for øvrig 20GB Hardisk, 1.21Ghz Celeron, Vodoo kort 16MB, 328MB ram. Hva er det jeg skal se etter for og finne den sagnomsuste Watt boksen? Inn siden av kabinettet, ustsiden? Hva skal det stå? osv 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå