Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei

Min mor er psykopat, er 100% sikker, har lest en masse om det. Hun prøver alltid å ødelegge meg, forteller meg hvor forferdelig jeg er, lyver for å få meg til å føle meg dårlig, forteller meg at jeg har vært en slik forferdelig unge, at jeg er roten til alt vont er i verden, begynner å late som hun griner, samligner meg med andres fantastiske barn, innrømmer ikke at hun tar feil, hun later som hun er proppefull av empati, forteller min bror at det er en grunn til at han blir mobbet, prøver å provosere meg og lignende. Det var faktisk en lettelse, uansett hvor sykt det høres ut, og finne ut at hun er psykopat. For det første er det hennes største frykt, for det andre så fant jeg ut at alt hun sa bare var destruktivt crap og at hun ikke kan noe for det.

Jeg er 15, så jeg slipper å være avhengig av henne så lenge, jeg gleder meg til å kutte alle bånd. Det største probleme har faktisk faren min. De er gift, og han har hørt på dritten hennes de siste 30 årene og har nå så dårlig selvfølelse at han ikke tørr å gå ut eller snakke imot henne. Er det noe jeg kan gjøre?

Takk for alle svar :)

Anonym poster: b5219bdd0eda83fab88d5e0ea32eac4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Psykopaten viser barnet tillitt,

mottar informasjon

for i neste runde å snu det hele til mistillitt.

Slike voksne styrer et barns indre liv

og barnet mister sin personelighetskjerne.

Miljøet gjør et barn totalt forvirret.

Klippet dette fra nettet bare for å vise hvor gjennomsyret onde disse "menneskene" er. De feter opp grisen forså å slakte den, eneste grunner de har for å få barn er å ødelegge dem.

http://www.aarseth.no/Psykopater/psyk6.htm

Anonym poster: b5219bdd0eda83fab88d5e0ea32eac4f

• Liker 1
Lenke til kommentar

I en alder av 15 år opplever vel de aller fleste at sine mødre er på dette viset - dog for noen kan det være sant.

Ta kontakt med familievernkontoret dersom du føler at din familie har behov for hjelp. De er enkle å nå på telefonen og kan gi veiledning til deg og din familie vedr. samlivsproblemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...