Nittutt Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Ingen som har/hadde at de nesten ikke tørte å snakke med jenter, og kan hjelpe meg? Jeg er aktiv på fjeseboka, men har selv nesten ikke noe bilder og sånt der, men tør ikke en gang å like bilder eller statuser fra jenter, la være kommentere eller gi en kompliment... Anonym poster: 6ce0fcc0a46cea8415a634110a78ee96 Send meg en PM med emailen din så skal jeg sende deg en kort liten "bok" som er ganske morsom å lese men veldig relevant. "A gentlemans guide to the 21'st century" heter den. Anngående det med liking av statuser eller bilder: Bra at du ikke gjør det. Ikke kommenter, ikke komplimenter og ikke lik. Du skal være han mystiske. Ikke vær pålogget på facebookchat, krev at de kontakter deg over sms/telefon. Da blir du han som "de ikke vet helt hva driver med men jeg tror det er interessant" istedenfor "han som alltid er tilgjengelig og må være en kjedelig type / stalker siden han liker alt jeg driver med": Meh, rotete forklart men du skjønner. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 TS her Skjedd en del ting i det siste, men en ting som jeg kan bruke litt hjelp til å tolke. Ble ringt av de og de spurte om jeg hadde noe planer om kvelden, eller imorgen (idag), og svarte jeg at jeg ikke hadde det og sånt, og så ble det litt tull da jeg ikke hørte dem, så da begynte de å tulle og så la vi på. Men anyways, vi sendte litt meldinger fram og tilbake og for første gang så vidt jeg husker spurte jeg en jente om å finne på noe (Hun) og fikk som svar "kanskjeeeee det". Spurte så hva det skulle bety så sendte hun "kanskje". (Hver setning selvfølgelig med et hjerte) Men hvordan tolker jeg det? Hvorfor kan de ikke bare si ja eller nei? "utfordrer" de meg til å spørre dem om å gjøre noe, og hinter meg til det? Eller spørre om nøyaktig noe, som å dra til byen? :/ Anonym poster: 6ce0fcc0a46cea8415a634110a78ee96 Ikke godta et kanskje. Du må begynne å tenke mer som en "mann" og ikke som en jente. (Sorry, jeg skal forklare). Jenter tolker meldinger, gutter skal ikke gjøre det. Når du får et kanskje så skal du ikke sende fler meldinger til henne. Da er hun glemt. Til hun sender deg en ny. Vi menn skal faen ikke bruke tiden vår på å tolke det shitet som foregår i deres hode. Vi skal kose oss og det som blir sagt til oss er fakta. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Det du sier er på en måte det jeg har gjort, litt. Som regel har jeg startet chatten noen dager, så har jeg sluttet å chatte med de og nærmest ignorert de helt på Facebook & Skype, og så etter noen dager starter de plutselig chatten igjen. Etter hun først sente "Kanskjee deet<33" på en tullete måte spurte jeg hva hun mente, så sa hun det samme, og da svarte jeg ikke igjen. Men hva skal jeg gjøre når jeg møter dem på skolen eller noe sånt nå? Ikke nevne det, ikke gi dem mer oppmerksomhet (Hilse, ikke snakke lenge) eller hva? :-) Har lagd random epost du kan sende på hvis du vil. [email protected] Jeg heter ikke Lars forresten. ;-) Anonym poster: 6ce0fcc0a46cea8415a634110a78ee96 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Da var den sendt. Når du møter dem på skolen så er du deg selv. Du gjør det du vil gjøre. Det er slik du skal være alltid. Hvis du gjør det du vil gjøre og ikke lar alt annet påvirke deg så skal du se hvor mye F***E du får Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. september 2012 Forfatter Del Skrevet 11. september 2012 Da var den sendt. Når du møter dem på skolen så er du deg selv. Du gjør det du vil gjøre. Det er slik du skal være alltid. Hvis du gjør det du vil gjøre og ikke lar alt annet påvirke deg så skal du se hvor mye F***E du får Nå var det litt kleint egentlig, har ikke direkte unngått dem på skolen, men prøvde heller ikke å gå forbi dem så ofte som jeg pleier. Når jeg har gått forbi har jeg enten bare smilt eller sagt "hei" og ikke giddet å stoppe. Har ikke vært noe på Facebook heller eller noe sånt, og igår ringte hun på mobilen når jeg var med foreldrene mine, så da tok jeg ikke opp mobilen. Så på Facebook at hun var med en venninne som er litt cockblocker/bitchete type så gadd ikke ringe tilbake, og som forventet ignorerte hun meg på skolen idag, bare blikkontakt av og til. Spurte henne om hun hadde ringt, så sa hun nei (??) og at hun skulle dra og sa hade. Nå er det ikke henne jeg liker da, men hun er liksom kontaktpunktet for hun jeg liker. Sååå nå får jeg se hvordan dette utvikler seg, og ellers bare glemme henne når hun er litt vanskelig. (Hun har vært i mensenmodus for noen uker siden og ignorerte allesammen, inkludert venninnene hennes og meg og sånt så..) Anonym poster: 6ce0fcc0a46cea8415a634110a78ee96 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kontaktpersonen for den du liker skal være den du liker, ingen andre. Be a man, show people what you want and take it! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Tja, har egentlig begynt å like begge to nå. Faktisk så mye at jeg heller er hjemme enn å dra på ferie til statene neste uke. Det har vært veldig travelt i det siste, masse prøver og shit, så har ikke sett dem fullt så mye. Nå har du jo sagt at jeg ikke skal legge meg opp ide små detaljene, men gjør det for det. For eksempel, den jeg liker minst sendte meg melding på fjeseboka sånn helt tilfeldig, at om jeg likte et eller annet bilde så rater hun fra 1-20, var ikke pålogget heller. Oggg siden man nå kan se når noen leser meldingen måtte jeg jo like, og da fikk jeg en 20, som sikkert er bra. Eller så sendte hun melding senere om jeg kunne komme til et sted om kvelden, ut av ingenting, så jeg bare sendte tilbake spørsmålstegn og fikk tilbake "Glem det". (Selvfølgelig hjerter overalt menmen) mens hun andre som jeg liker mest ikke er på så mye. Anonym poster: 6ce0fcc0a46cea8415a634110a78ee96 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Tja, har egentlig begynt å like begge to nå. Faktisk så mye at jeg heller er hjemme enn å dra på ferie til statene neste uke. Det har vært veldig travelt i det siste, masse prøver og shit, så har ikke sett dem fullt så mye. Nå har du jo sagt at jeg ikke skal legge meg opp ide små detaljene, men gjør det for det. For eksempel, den jeg liker minst sendte meg melding på fjeseboka sånn helt tilfeldig, at om jeg likte et eller annet bilde så rater hun fra 1-20, var ikke pålogget heller. Oggg siden man nå kan se når noen leser meldingen måtte jeg jo like, og da fikk jeg en 20, som sikkert er bra. Eller så sendte hun melding senere om jeg kunne komme til et sted om kvelden, ut av ingenting, så jeg bare sendte tilbake spørsmålstegn og fikk tilbake "Glem det". (Selvfølgelig hjerter overalt menmen) mens hun andre som jeg liker mest ikke er på så mye. Anonym poster: 6ce0fcc0a46cea8415a634110a78ee96 Seriøst? Lar vær å dra til USA pga noen du er sannsynligvis friendzona av? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Litt overdrevent kanskje, men ihvertfall ikke sånn "glede seg til", noe som går over når jeg er der da. :-) Anonym poster: 6ce0fcc0a46cea8415a634110a78ee96 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå