Phelge Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Jeg vet ikke hvordan kroppen din fungerer, men jeg begynner ikke å lukte dritt etter en dag hvis det er det du prøver å si. Og sånn for ordrens skyld så er det mulig å vaske seg uten å dusje btw. Nei, det er ikke det jeg prøver å si. Bare at jeg synes det er litt ekkelt å ikke bytte undertøy hver dag. Det er jeg fullt klar over. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Selv synes jeg det er ekkelt å ikke skifte undertøy minst fem ganger om dagen. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Dafuq ? minst 5 ganger dagelig ?? Vaskemaskinen din må jobbe overtid Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 Jeg trur det var kødd, m4sta. Selv skifter jeg når jeg dusjer, som oftest annenhver dag. Men det hender det går 3 dager også, hvis jeg bare sitter hjemme uten å se andre mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå