anonymku Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 hvor ofte skifter du undertøy? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Neida, bytter bortimot hver dag. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 wow.. hver gang jeg trener eller dusjer.. så hver dag.. Trodde ungdomsskolen hadde startet nå, jeg.. Leggetid, gutt! 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. august 2012 Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 Som oftest annenhver dag, men det varierer og er jo mange faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar
anonymku Skrevet 22. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2012 trodde ungdomsskolen hadde startet nå, jeg.. Leggetid, gutt! mennesker som er født i 94 er 18 år, og går siste året på videregående. Just sayin' Lenke til kommentar
Populært innlegg Primer4 Skrevet 23. august 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 trodde ungdomsskolen hadde startet nå, jeg.. Leggetid, gutt! mennesker som er født i 94 er 18 år, og går siste året på videregående. Just sayin' 11 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Som oftest annenhver dag, men det varierer og er jo mange faktorer som spiller inn. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Som oftest 2 ganger daglig, da jeg har en stygg vane med å dusje ca 708 ganger i året Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Som oftest annenhver dag, men det varierer og er jo mange faktorer som spiller inn. Som feks at man har tørket seg i ræva for dårlig og fått en stripe eller to i trusa? Shit happens. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Bytter hver gang jeg dusjer. Og jeg dusjer hver dag (pga jobb og/eller trening) med unntak av de søndagene jeg bare sitter hjemme og også samtidig ikke trener. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Nettopp, jeg bytter hver gang jeg dusjer, og det er som oftest annenhver dag. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Hver dag Hvorfor legger du ut en video uten noen sammenheng med tråden? Endret 23. august 2012 av Freestyle89 Lenke til kommentar
TheConvict Skrevet 23. august 2012 Rapporter Del Skrevet 23. august 2012 Ekkelt å bruke samme undertøy ute som du brukte dagen før.. Isåfall må du være en ekte soldat! 1 Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 trodde ungdomsskolen hadde startet nå, jeg.. Leggetid, gutt! mennesker som er født i 94 er 18 år, og går siste året på videregående. Just sayin' my thoughts exactly ;O Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Nettopp, jeg bytter hver gang jeg dusjer, og det er som oftest annenhver dag. Du får dusje så ofte du vil, men du bytter vel undertøy hver dag? Er ikke alt annet enn å bytte daglig litt grouse? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Tar på ny bokser etter hver dusj, og dusjer hver eneste morgen og av og til på kvelden. Sover naken, og har derfor ikke på en bokser i mer enn 15 timer i strekk. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Som oftest annenhver dag, men det varierer og er jo mange faktorer som spiller inn. Som feks at man har tørket seg i ræva for dårlig og fått en stripe eller to i trusa? Shit happens. Har aldri fått såkalte "bremsespor". Teach me your art, master. Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 26. august 2012 Rapporter Del Skrevet 26. august 2012 Har du aldri gått med samme bokseren i tre dager har du gått glipp av en ekstremt stram lukt fra skrevet. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. august 2012 Rapporter Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Nettopp, jeg bytter hver gang jeg dusjer, og det er som oftest annenhver dag. Du får dusje så ofte du vil, men du bytter vel undertøy hver dag? Er ikke alt annet enn å bytte daglig litt grouse? Jeg vet ikke hvordan kroppen din fungerer, men jeg begynner ikke å lukte dritt etter en dag hvis det er det du prøver å si. Og sånn for ordrens skyld så er det mulig å vaske seg uten å dusje btw. Har aldri fått såkalte "bremsespor". Teach me your art, master. Me neither Endret 27. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå