igxx Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Har akkurat kjøpt g27 så lurer litt på hvilke spill jeg kan teste meg på ? har lyst på en veldig realistisk bil simulator hvor du "lærer" å kjøre bil, det skal ikke være en racing simulator, men en by/landet simulator hvor man må følge alle regler, og gjerne får på pass om hvis man gjør feil. Tenker altså på noe al'ha city drive. Spill: (som er verdt å prøve med g27) - City Drive | Alt - Scania Truck driving simulator | Alt Endret 25. august 2012 av igxx Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Det går også hvis det er andre typer kjøretøyer bare at de har samme prinsipp som en bil, og at man kan gire, clutch osv Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Garbage Truck Simulator. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Alle spillene til simbin egentlig http://www.gtr-game.com/ (Og har du pc nok holder grafikken koken mot F4/GT5 også) + at det er masse mods/mod teams som leker seg med nye cockpiter osv. Ellers så har du jo klassikeren og must have spillet Live for Speed http://www.liveforspeed.no/ Edit: så jeg skulle ha lest førsteposten. Billigste/letteste alternativet blir nok Test drive unlimited (hvor du har trafikk, clutch osv.) eller gta sa hvor du har trafikk gass og brems. Husker de hadde en ganske bra simulator da jeg gikk på førerskole men jeg regner med at den softwaren koster flesk. (Og jeg ente uansett bare opp med og kjøre tulling/prøve legge den lille puggen breedt ) Endret 21. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Alle spillene til simbin egentlig http://www.gtr-game.com/ (Og har du pc nok holder grafikken koken mot F4/GT5 også) + at det er masse mods/mod teams som leker seg med nye cockpiter osv. Ellers så har du jo klassikeren og must have spillet Live for Speed http://www.liveforspeed.no/ Har en god nok pc til å spill hva jeg vil, så det er ikke noe jeg tenker på. hvis jeg ikke tar feil er dette racing spill? Garbage Truck Simulator. og her skal man følge trafikk regler, bruke blinklys, og gire + clutche ? Lenke til kommentar
SuperGoo Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) 18 Wheels of Steel: American Long Haul og bus simulator 2012 må man følge trafikkregler. edit. tror ikke du kan bruke clutch på noen av dem. Endret 21. august 2012 av SuperGoo Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 18 Wheels of Steel: American Long Haul og bus simulator 2012 må man følge trafikkregler. edit. tror ikke du kan bruke clutch på noen av dem. ah Takk for tipsene, trist :/ har du noen spill hvor man evt kan bruke clutch ? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det er faktisk noe som heter "3D Driving school" og "Driving Simulator" (2012?) Sistnevnte er ganske.. Enkelt, det er også lagd av det tyske (?) firmaet som har lagd woodcutter simulator, forklift simulator, train simulator, german truck simulator, school bus simulator, og nå sikkert Janitor simulator og Walking simulator om de fortsetter med dette. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 I Garbage Truck Simulator må en følge mye trafikkregler, ja. Jeg kan også nevne Euro Truck. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er det noen av disse bilspillene/simulatorene som støtter TrackIR? Jeg vet TDU gjør det, men de fjernet det i TDU2 Vil forøvrig anbefale trackIR, eller gratis metoden freetrack (om du får det til å virke...), høyner innlevelsen betraktelig! Dvs om man kan se fra førersete i 1. person da.. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 18 Wheels of Steel: American Long Haul og bus simulator 2012 må man følge trafikkregler. edit. tror ikke du kan bruke clutch på noen av dem. Litt komisk i seg selv, da busser overhodet ikke følger regler i trafikken i virkeligheten Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Hehe, jaaa. etter å sett igjennom mange av spillene som er litt foreslått så er det ikke mange av dem som holder mål på noen som helst måte, mange av simulatorene som så langt har blitt foreslått e ganske halv ferdige. men venter forsatt på flere tips og innspill. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Alle biler som er i ArmA-serien. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Alle biler som er i ArmA-serien. Støtter den ^^ Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Kan anbefale Euro Truck Simulator 2 på det sterkeste! Spillet kom igår, og du kan kjøre gjennom store deler av Europa (kartet er stort!) og det er også trafikkregler hvor du får bot hvis du kjører for fort, kjører i feil retning og lignende. Fysikken og grafikken er også førsteklasses, men spillet krever dog en temmelig grom maskin for den beste opplevelsen. Blinklys og støtte for ratt med clutch er det også (har også laget en tråd om spillet: http://www.diskusjon...owtopic=1466053 ) 2 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kan anbefale Euro Truck Simulator 2 på det sterkeste! Spillet kom igår, og du kan kjøre gjennom store deler av Europa (kartet er stort!) og det er også trafikkregler hvor du får bot hvis du kjører for fort, kjører i feil retning og lignende. Fysikken og grafikken er også førsteklasses, men spillet krever dog en temmelig grom maskin for den beste opplevelsen. Blinklys og støtte for ratt med clutch er det også (har også laget en tråd om spillet: http://www.diskusjon...owtopic=1466053 ) kan godt si meg enig i at spillet er verdt pengene, men at kartet er stort er å overdrive...300 km i spillet er jo som 5 km i real life, og grafikken var veldig skuffende for min del. så spiller krever IKKE mye av maskinen. noterte meg for 10% gpu og 30%cpu bruk in game. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Live for speed er en veldig bra simulator, og støttet clutch, manuell gir, lys av/på, blinklys osv. Dog er dette laget for racing på bane, men jeg har hatt utallige mange timer med bare "tullkjøring" i spillet. rFactor 2: http://rfactor.net/web/rf2/ Fortsatt i en tidlig beta, men man kan kjøpe det allerede. Dette spillet har en sinnssykt god fysikkmotor og force feedbacken er bare helt nydelig! Dog bare racingbiler og baner hittil, men dette er ett "åpent" spill, slik at alle som vil kan lage biler og baner til det, så det vil komme mye rart etterhvert. rFactor 1 har tusenvis av biler og baner i alle varianter, men begynner å dra på årene. Dette gir dog en peikepinne på hvor rFactor 2 er på vei. Endret 25. oktober 2012 av Complexity Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kan anbefale Euro Truck Simulator 2 på det sterkeste! Spillet kom igår, og du kan kjøre gjennom store deler av Europa (kartet er stort!) og det er også trafikkregler hvor du får bot hvis du kjører for fort, kjører i feil retning og lignende. Fysikken og grafikken er også førsteklasses, men spillet krever dog en temmelig grom maskin for den beste opplevelsen. Blinklys og støtte for ratt med clutch er det også (har også laget en tråd om spillet: http://www.diskusjon...owtopic=1466053 ) kan godt si meg enig i at spillet er verdt pengene, men at kartet er stort er å overdrive...300 km i spillet er jo som 5 km i real life, og grafikken var veldig skuffende for min del. så spiller krever IKKE mye av maskinen. noterte meg for 10% gpu og 30%cpu bruk in game. Tar ca. tre timer å kjøre fra øst til vest mener jeg å ha lest, tror ikke det finnes noen andre free roam bilspill som kommer i nærheten av det engang. Realistiske distanser og et komplett veinett ville krevd enorme ressurser å lage, og dette er et lite firma. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Kan anbefale Euro Truck Simulator 2 på det sterkeste! Spillet kom igår, og du kan kjøre gjennom store deler av Europa (kartet er stort!) og det er også trafikkregler hvor du får bot hvis du kjører for fort, kjører i feil retning og lignende. Fysikken og grafikken er også førsteklasses, men spillet krever dog en temmelig grom maskin for den beste opplevelsen. Blinklys og støtte for ratt med clutch er det også (har også laget en tråd om spillet: http://www.diskusjon...owtopic=1466053 ) kan godt si meg enig i at spillet er verdt pengene, men at kartet er stort er å overdrive...300 km i spillet er jo som 5 km i real life, og grafikken var veldig skuffende for min del. så spiller krever IKKE mye av maskinen. noterte meg for 10% gpu og 30%cpu bruk in game. Tar ca. tre timer å kjøre fra øst til vest mener jeg å ha lest, tror ikke det finnes noen andre free roam bilspill som kommer i nærheten av det engang. Realistiske distanser og et komplett veinett ville krevd enorme ressurser å lage, og dette er et lite firma. skjønner hva du mener. men enorme ressurser har jo mange spill utviklere. er bare synd ingen tar hintet. evt så kunne de begynt med et lite men realistisk område og så lagt til pakker etterhvert. er litt lattis at f.eks milano eller stuttgart har 4 lyskryss og 4 sett med små veistumper Lenke til kommentar
stue Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Det eneste realistiske bil-simulatoren (ikke lastebil) jeg har funnet er CityCarDriving. Du kan kjøre med forskjellige biler, både manuelt gir og automat, og skal følge trafikkregler osv. Sjekk her: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=107382151 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå