^fmj Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Hp 6730b Det er litt slark i hengslene, hvis jeg tar i skjermen og bøyer den fremover og holder den der, slik at slarket går bort, forsvinner stripene. Det er en grønn stripe nesten midt på skjermen som nesten alltid er der, utover det er det varierende grad av striper og forstyrrelser alt etter posisjonen til skjermen. I visse posisjoner er skjermen helt fin. Jeg tenkte at det kunne være noe feil med skjermkabelen, brudd et sted, men har byttet den og problemet er der enda. Endret 21. august 2012 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Har testet litt frem og tilbake og kommet frem til at dette skjer fordi det er slark i hengslene. Etter hva jeg kan se blir det vanskelig å stramme de. Tenkte på å stive av skjermen, det er ikke mye som skal til. Noen som har gjort noe lignende? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Den fargede stripen og den "støyen" du opplever kommer mest sannynligvis av at det er dårlig kontakt med skjermkortet og skjermen, ettersom du sier at henglet til skjermen er løst. Eller så begynner skjermkortet rett og slett å å ta kvelden. Du kan prøve å reinstallere driverene til skjermkortet, men tviler på at det hjelper stort. Ang. det å stramme skjermfestet kan jeg ikke uttale meg om ettersom at det er forskjellig fra modell til modell. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Har sjekket alt av kabler, byttet kabler. Kontakten skal være bra. Det er ypperlig bilde på ekstern skjerm. Skjermen blir helt fin hvis jeg retter den ørlite opp. Endret 26. august 2012 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå