whistle Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Hei! Planlegger juleferien tidlig jeg. Oppdaget at det blir dyyyrt for meg å komme meg hjem til jul, så da har jeg tenkt til å ta tog i stedet. Hos NSB er det kun mulig å kjøpe billetter til og med 18. november foreløpig, såå da er spørsmålet mitt - går togene som vanlig til og med 22. des (også nattog?), og har disse billettene (hvis man er tidlig ute) samme pris som de vanligvis har - mellom 199 og 399 kr? Endret 12. september 2012 av whistle Lenke til kommentar
Samara Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kjøp av billetter til jul er det lurt å være veldig tidlig ute med - gjerne enda tidligere enn det du er nå. SAS legger ut billetter for et år i forveien, Norwegian tror jeg legger ut sesongbasert. Jeg vil anta at togene til NSB går som vanlig til og med 22.des (tror de gjør det jula igjennom også, foruten 1. og 2. juledag, kanskje). Hvilken pris disse vil få, selv hvis du er tidlig ute når de blir lagt ut, er ikke lett å si. Billetter i jula blir generelt veldig fort dyre. Lenke til kommentar
whistle Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Visste ikke om min siste eksamen før for en måneds tid siden, så er derfor jeg er sent ute. Har faktisk gått et par hundre kroner ned i pris siden da, men regner ikke med at det fortsetter, for å si det sånn! Men jeg får bare droppe hele flyreisen og satse på at det blir en del billigere med tog. Håper på at det går nattog. Regner vel egentlig med at de "vanlige" rutene ikke har så store endringer, unntatt helligdager (1. og 2. juledag), men hadde håpt noen her inne visste heelt sikkert. Kan kanskje ringe å høre. Imorraaa. Endret 12. september 2012 av whistle Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Sist jul gikk i alle fall Trondheim-Oslo som vanlig t.o.m. 23, mener jeg. I alle fall til og med den 22. De legger jo ut miniprisbilletter, så det er mulig å få tak i togbilletter til 199 hvis du er tidlig ute i tilbudsperioden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå