Arkansas Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg har et problem. Det går ikke an å laste ned med torrenter på nettverket. Har prøvd ulike torrenter fra ulike sider med ulike torrentprogram. Har også testet ut to forskjellige rutere, men samme problem. På andre nettverk funker de samme torrentene med en gang. Hva kan det ha seg? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er det ditt nettverk eller et offentlig ett, som f.eks. skole? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 ...Og er riktig port åpnet i routeren din? Lenke til kommentar
Arkansas Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Det er et privat nettverk. Vet ikke hvordan det er med porter, men litt rart at det heller ikke funket med en annen ruter. Tilleggsopplysning: en torrent med radioresepsjonen fra nrk sine nettsider funket, i hvertfall tidvis. De andre har ikke funket i det hele tatt. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hvis du ikke vet hvordan det er med porter, så er sannsynligvis problemet porten. Sjekk i settings hvilke port programmet ditt bruker, og få verifisert at den er åpen. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Når du har funnet ut hvilke port du bruker, så sjekker du den via programmets egen portsjekker eller her: http://www.canyouseeme.org/ Lenke til kommentar
Arkansas Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Hmm, ok. Noen som vet hvordan man sjekker porten med uTorrent da? (programmets egen portsjekker) På canyouseeme.org fikk jeg følgende melding: Error: I could not see your service on "min IP" on port (14400) Reason: Connection timed out Lenke til kommentar
Arkansas Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Fant ut hvordan jeg sjekket porten med uTorrent. Der står det at den er åpen, men når en kompis tester står det ikke åpen. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Du skal jo kunne laste ned torrenter uten å ha en åpen port (men en åpen port gir bedre ned/opp hastigheter), prøvd en annen torrent client? Bittorrent, Vuze etc Endret 21. august 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
Arkansas Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Vuze funket heller ikke. Åpen eller ikke, det står bom stille. Har aldri måttet åpne porter for torrents noen sinne. Ikke på alle skolene jeg har gått på engang. Lenke til kommentar
jeanetteull Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg har også ett problem med vuze som ikke fungerer.Jeg finner ikke ut hvor eller hvordan jeg skal lage en tråd om dette..Har prøvd og google og det skal finnes en knapp som jeg ikke har ..Noen som kan hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå