Øystein.F. Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ubisoft har kunngjort nytt fleirspelarinnhald til Ghost Recon: Future Soldier. Les hele saken Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 De bør fikse de horrible problemene med PC versjonen før de slipper ut mer drit. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 jeg prøvde betaen og dette spillet er noe av det værste jeg har vært borti.. så det er ikke noe bedre på ps3 heller... 1 Lenke til kommentar
Zyklonized Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Må si meg enig i begge kommentarene her. Styr LANGT unna dette spillet ! Kjøpte dette spillet på Steam for ca. 500,- og føler jeg sitter med en halvveis ferdig beta versjon. Prøvde f.eks i går,å spille litt online,med etter 5 server disconnects på rad,ga jeg rett og slett opp. Spillet har også en HAU med andre feil. Skjønner ikke hva Ubisoft har tenkt med,når de har sett seg fornøyd med pc versjonen,og bestemt seg for å gi den ut slik som den er idag.. MØKKASPILL !!!!!!! Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Spillets single player fungerer helt greit og er morro å spille med 3 venner. Men multiplayer er helt forferdelig. Fryktelig mye serverproblemer, dårlig balansering mtp våpen og annet utstyr hvor du som lav level spiller kan ende opp mot bare høy level spillere med overlegent utstyr. Har spilt SP mye, men MP har jeg holdt meg langt unna, mest pga vanskeligheter med serveren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå