Eulogy Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hvorfor står det en L og et 4 tall øverst til høyre når kameraet er på? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 L står for høy kvalitet, og tallet for hvor mange bilder du har plass til igjen, tror jeg.! S står da for lav kvalitet." Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 L = Large (altså stort bilde) S = Small (lite bilde) Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 L = Large (altså stort bilde) S = Small (lite bilde) Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 fem ganger post ... Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg vet.....beklager så mye... Skulle vært en mulighet til å slette en post... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hm.. Til meg er det et bilde som utfyller hele rammen sin når det er stort og ikke fyller den helt ut når det er lite... :-? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hm.. Til meg er det et bilde som utfyller hele rammen sin når det er stort og ikke fyller den helt ut når det er lite... :-? Min og, men det er en en gammel firmware da, så det kan ha noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
cnil Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Min og, men det er en en gammel firmware da, så det kan ha noe med saken å gjøre Stemmer, dette med L og S kommer med de nyeste firmwarene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå